Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wymiana pokrycia dachowego, łącznie z robotami towarzyszącymi na budynku starej szkoły w Waśniewie - Grabowie”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wymiana pokrycia dachowego, łącznie z robotami towarzyszącymi na budynku starej szkoły w Waśniewie - Grabowie”Szczegóły informacji
„Wymiana pokrycia dachowego, łącznie z robotami towarzyszącymi na budynku starej szkoły w Waśniewie - Grabowie”
Status: w toku
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 230388-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-16 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-16 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym 62
Ogłoszono dnia: 2010-07-29 przez Stanisław Wrzeszczyński
Treść:
Janowiec Kościelny, 29 lipca 2010 r. Nr postępowania: GT. 341/2/2010
O G Ł O S Z E N I E
GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
Urząd Gminy
13-111 Janowiec Kościelny 62
ogłasza przetarg nieograniczony
adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia::
http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/
na ROBOTY BUDOWLANE, polegające na:
„Wymianie pokrycia dachowego, łącznie z robotami towarzyszącymi na budynku starej szkoły w Waśniewie-Grabowie”
CPV:
45214210-5 – wymiana pokrycia dachowego
Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na „wymianie pokrycia dachowego, łącznie z robotami towarzyszącymi na budynku starej szkoły w Waśniewie-Grabowie”
-
Zakres i sposób wykonania zamówienia określa:
-
Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
-
Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
-
Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: 4 m-ce od daty podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać osobiście w Urzędzie Gminy w Janowcu Kościelnym (pokój nr 12) w godz. 8.00 -14.00. lub po złożeniu odpowiedniego wniosku: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na e-mail: gmina@janowiec.com.pl
Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału
w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia;
-
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerami jako załącznik do oferty:
-
Wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty:
-
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150.000 zł – wystawioną przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły "Spełnia - Niespełnia", wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Janowcu Kościelnym 62
13-111 Janowiec Kościelny
do dnia:
16 sierpnia 2010 roku do godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 sierpnia 2010 roku o godz. 10:30 w pokoju nr 10 Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym.
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie w % |
1 |
Cena |
100% |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
Zamawiający nie zamierza aneksować umowy, chyba że zaistnieją warunki, wynikające o których mowa w pkt. 4, dział XIV SIWZ.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Wójt
mgr inż. Danuta Puchalska