ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Procedury załatwiania spraw (druki do pobrania)

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2014-06-25

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
10:15:29 Upublicznienie elementu dokument Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus
10:13:57 Deaktywacja elementu dokument Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus
10:12:26 Edycja elementu sprawa Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus

Zmiany z dnia: 2013-02-27

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
13:45:58 Upublicznienie elementu dokument Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus
13:44:27 Upublicznienie elementu dokument Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus
13:43:24 Deaktywacja elementu dokument Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus
13:43:23 Deaktywacja elementu dokument Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus
13:43:14 Edycja elementu sprawa Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Zofia Wielgus

Zmiany z dnia: 2009-09-10

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
09:40:46 Edycja elementu sprawa Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Piotr Szempliński

Zmiany z dnia: 2009-08-28

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
11:17:31 Upublicznienie elementu dokument Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Administrator Systemu

Nawigacja między stronami listy informacji

« powrót do poprzedniej strony