Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomościSzczegóły informacji
Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarki Terenowej
Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:16:12
Termin załatwienia
* zawiadomienie o oznaczeniu numerem porządkowym nieruchomości/budynku do 1 miesiąca, * zaświadczenie o numerze porządkowym nieruchomości do 7 dni.
Osoba kontaktowa
Stanisław Wrzeszczyński
Miejsce załatwienia
Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 10
Telefon kontaktowy
tel. (089) 626-20-61,
Adres e-mail
geodezja@janowiec.com.pl
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości,
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Załączniki: zgodnie z wnioskiem.
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Załączniki: zgodnie z wnioskiem.
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości – 17 zł
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.
Tryb odwoławczy
- oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym: brak trybu odwoławczego,
- zaświadczenie: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w terminie 7 dni.
Uwagi
- w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,
- ustalenie numerów porządkowych nieruchomości zabudowanyvh oraz nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenie i aktualizowanie ewidencji porządkowej nieruchomości należy do zadań gminy. Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości.
Podstawa prawna
- art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17 marca 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027, ze zm.);
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 243, poz. 2432)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1964 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071, ze zm.)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.)