ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości

Szczegóły informacji

Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:16:12

Termin załatwienia

* zawiadomienie o oznaczeniu numerem porządkowym nieruchomości/budynku do 1 miesiąca, * zaświadczenie o numerze porządkowym nieruchomości do 7 dni.

Osoba kontaktowa

Stanisław Wrzeszczyński

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 10

Telefon kontaktowy

tel. (089) 626-20-61,

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości,
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Załączniki: zgodnie z wnioskiem.

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości – 17 zł

Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.

Tryb odwoławczy

  •  oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym: brak trybu odwoławczego,
  •  zaświadczenie: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w terminie 7 dni.

Uwagi

  •  w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,
  •  ustalenie numerów porządkowych nieruchomości zabudowanyvh oraz nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenie i aktualizowanie ewidencji porządkowej nieruchomości należy do zadań gminy. Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości.

Podstawa prawna

  •  art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17 marca 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027, ze zm.);
  •  rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 243, poz. 2432)
  •  ustawa z dnia 14 czerwca 1964 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071, ze zm.)
  •  ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony