ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-08-05 14:56:55 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
tel. (89) 626 20 02, fax: (89) 626 21 86
e-mail:
http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/
REGON: 510743019 NIP: 09840162034
 
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro

Ze względu na wartość zamówienia, nie przekraczającą 14000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana starej posadzki (płytki PCV) na nową  (wykładzina rulonowa PCV z cokołem) w gminnym pomieszczeniu Ośrodka Zdrowia w Janowcu Kościelnym o powierzchni około 120 m2
    Zakres i sposób wykonania zamówienia:
a)    zerwanie starej posadzki z płytek PCV i listew przypodłogowych
b)    naprawa pęknięć i uszkodzeń na powierzchni podłogi i ścian (cokół)
c)    gruntowanie, wylanie masy samopoziomującej, szlifowanie
d)    dostawa i montaż wykładziny PCV
e)    wykonanie cokolików (wywinięcie wykładziny na ścianę)
   
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin realizacji: do dnia 30 września 2013 r.

5. Wymagania jakie winien spełniać Wykonawca:
    a) posiadać minimum 3 – letnie doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju robót,    potwierdzone wykazem zrealizowanych już robót
    b) przedstawić minimum jedną referencję od Zamawiającego, dla którego zrealizowano  zamówienie
    c) wykonać przedmiot zamówienia tak, aby nie stanowiło to przeszkody w normalnym   funkcjonowaniu ośrodka zdrowia – ten fakt należy uzgodnić z administratorem   pomieszczeń
    d)    zaakceptować projekt umowy Nr GT.272.9.2013


6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%

8. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym pok. nr 4     lub przesłać na adres: Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec     Kościelny do dnia 13.08.2013 r. do godz. 12.00


9. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej opisem:
    „Wymiana posadzki pomieszczeniu Ośrodka Zdrowia w Janowcu Kościelnym”;     „nie otwierać do dnia 13.08.2013 r. do godziny 12.00”.
 
10. Otwarcie ofert nastąpi 13.08.2013 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 1215 (pok. nr 10 ).

11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

12. Oferta niezgodna z warunkami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu zostanie odrzucona.

13. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
Stanisław Wrzeszczyński, tel. (89) 626 20 61, e-mail:
Wójt
Mgr Bożena Grochala 





Janowiec Kościelny, dnia 05.08.2013r

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony