Zamówienia do 130.000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-08-02 14:42:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację tablic informacyjnych dla inwestycji zrealizowanych w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012” o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w złotych równowartości 14 000 euro
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Janowiec Kościelny; 13-111 Janowiec Kościelny 62, NIP 984 016 20 34
zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację dwóch tablic informacyjnych dla inwestycji zrealizowanej w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012”
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych według załączonych wzorów załączonych poniżej.
Wzór Nr 1:
Parametry techniczne i sposób montażu: wymiary min. 0,7 x 1,0 m z blachy aluminiowej foliowanej, na konstrukcji stalowej - zabetonowanej na głębokości 80 cm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wzór Nr 2:
Parametry techniczne i sposób montażu: wymiary min. 0,7 x 1,2 m z blachy aluminiowej foliowanej, na konstrukcji stalowej - zabetonowanej na głębokości 80 cm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Kolorystyka tablic – zgodnie z załączonymi poniżej wzorami
Opis sposobu obliczania ceny:
Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.
Uwaga. Należy podać cenę dostawy samych tablic oraz tablic wraz ze stelażem i montażem.
Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty, które będzie ekonomicznie najkorzystniejsza dla Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia:
do dnia 2 tygodnie od otrzymania zlecenia ze strony Zamawiającego
Miejsce i sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną - na adres: podając w temacie wiadomości „tablice informacyjne Orlik” lub: osobiście w siedzibie Zamawiającego; drogą pocztową - na adres: 13-111 Janowiec Kościelny 62
Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 9 sierpnia 2013 r. do godziny 12.00 (decyduje termin wpływu do Urzędu Gminy).
Osoba do kontaktu:
Stanisław Wrzeszczyński
tel.: 89 626 20 61
e-mail:
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Janowiec Kościelny; 13-111 Janowiec Kościelny 62, NIP 984 016 20 34
zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację dwóch tablic informacyjnych dla inwestycji zrealizowanej w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012”
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych według załączonych wzorów załączonych poniżej.
Wzór Nr 1:
Parametry techniczne i sposób montażu: wymiary min. 0,7 x 1,0 m z blachy aluminiowej foliowanej, na konstrukcji stalowej - zabetonowanej na głębokości 80 cm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wzór Nr 2:
Parametry techniczne i sposób montażu: wymiary min. 0,7 x 1,2 m z blachy aluminiowej foliowanej, na konstrukcji stalowej - zabetonowanej na głębokości 80 cm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Kolorystyka tablic – zgodnie z załączonymi poniżej wzorami
Opis sposobu obliczania ceny:
Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.
Uwaga. Należy podać cenę dostawy samych tablic oraz tablic wraz ze stelażem i montażem.
Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty, które będzie ekonomicznie najkorzystniejsza dla Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia:
do dnia 2 tygodnie od otrzymania zlecenia ze strony Zamawiającego
Miejsce i sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną - na adres: podając w temacie wiadomości „tablice informacyjne Orlik” lub: osobiście w siedzibie Zamawiającego; drogą pocztową - na adres: 13-111 Janowiec Kościelny 62
Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 9 sierpnia 2013 r. do godziny 12.00 (decyduje termin wpływu do Urzędu Gminy).
Osoba do kontaktu:
Stanisław Wrzeszczyński
tel.: 89 626 20 61
e-mail:
Z up Wójta
Zofia Wielgus
Zofia Wielgus