ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Sekretarz

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-07-09 14:59:23 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Sekretarz

 
 

SEKRETARZ GMINY



Funkcję Sekretarza sprawuje  Zofia Wielgus
Tel: (0-89) 626-20-58

e-mail:

<e-mail>

Nr fax : 089 626 21 86

Skargi i wnioski przyjmuje i koordynuje
ich rozpatrywanie Sekretarz Gminy
codzienie w godzinach pracy Urzędu Gminy
od 7.15  - 15.15

Pokój nr 17


Sekretarz gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.


 

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:

 

1) opracowywanie projektów zmian Regulaminu,

2) opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,

3) opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,

4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją kontroli wewnętrznej Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych,

5) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,

6) przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie powierzonych zadań i zarządzeń Wójta, oraz nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał przez inne jednostki,

7) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,

8) koordynacja i nadzór nad zakupem środków trwałych w Urzędzie Gminy,

9) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, spisami i referendami,

10) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta,

11) realizacja zadań pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,

 12) wykonywanie czynności związanych z zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem, utrzymaniem oraz likwidowaniem szkół publicznych i placówek oświatowych w zakresie wynikającym z przepisów o systemie oświaty,

13) prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązku szkolnego,

14) analiza i kontrola przestrzegania postanowień Karty Nauczyciela w jednostkach oświatowych.

15) przyjmowanie oraz koordynowanie skarg i wniosków, prowadzenie ich rejestru,

16) realizacja zadań naleząnących do administratora ochrony danych osobowych i administratota bezpieczeństwa informacji.

 2.Sekretarz kieruje pracą Referatu Organizacyjnego oraz Gminnego Centrum Informacji, nadzorując merytorycznie sprawy obywatelskie.

3.Sekretarz zastępuje Wójta, podczas jego nieobecności.

 

« powrót do poprzedniej strony