Sekretarz
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sekretarz
Informacja ogłoszona dnia 2009-07-09 14:59:23 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Sekretarz
SEKRETARZ GMINY
Funkcję Sekretarza sprawuje Monika Ławicka
Tel: (0-89) 626-20-58
e-mail:
Nr fax : 089 626 21 86
Skargi i wnioski przyjmuje i koordynuje
ich rozpatrywanie Sekretarz Gminy
codzienie w godzinach pracy Urzędu Gminy
od 7.15 - 15.15
ich rozpatrywanie Sekretarz Gminy
codzienie w godzinach pracy Urzędu Gminy
od 7.15 - 15.15
Pokój nr 17
Sekretarz gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:
1) opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
2) opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
3) opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją kontroli wewnętrznej Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych,
5) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6) przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie powierzonych zadań i zarządzeń Wójta, oraz nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał przez inne jednostki,
7) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
8) koordynacja i nadzór nad zakupem środków trwałych w Urzędzie Gminy,
9) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, spisami i referendami,
10) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta,
11) realizacja zadań pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
12) wykonywanie czynności związanych z zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem, utrzymaniem oraz likwidowaniem szkół publicznych i placówek oświatowych w zakresie wynikającym z przepisów o systemie oświaty,
13) prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązku szkolnego,
14) analiza i kontrola przestrzegania postanowień Karty Nauczyciela w jednostkach oświatowych.
15) przyjmowanie oraz koordynowanie skarg i wniosków, prowadzenie ich rejestru,
16) realizacja zadań naleząnących do administratora ochrony danych osobowych i administratota bezpieczeństwa informacji.
2.Sekretarz kieruje pracą Referatu Organizacyjnego oraz Gminnego Centrum Informacji, nadzorując merytorycznie sprawy obywatelskie.
3.Sekretarz zastępuje Wójta, podczas jego nieobecności.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Grochala |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-07-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Grochala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-07-09 10:04:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zofia Wielgus |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-07-09 14:59:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Nikodem Usiądek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 14:17:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4333 raz(y) |