Wyniki zamówień publicznych
Szczegóły informacji
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JANOWCU KOŚCIELNYM
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 135316 - 2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-11 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-11 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym 13-111 Janowiec Kościelny 61, w sekretariacie szkoły.
Ogłoszono dnia: 2012-04-27 przez Ewa Lisek
Treść:
Janowiec Kościelny, 27.04.2012
Znak sprawy: ZS.271/1/2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
I. 1. NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6262017 fax 089 6262017
Adres strony internetowej: www. zsjanowiec.prv.pl
I. 2. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym.
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym transportem oraz na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy do 31. 12. 2012r. ( z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia). Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania.
Zadanie I - Różne produkty spożywcze (15800000-6)
Zadanie II – Owoce i warzywa (15300000-1)
Zadanie nr III – Mięso, wędliny, drób, ryby (15100000-9; 15220000-6)
Zadanie nr IV – Produkty mączne (mrożone), warzywa mrożone (15851000-8; 15331170-9)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poszczególne zadania, stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, (na jedno lub więcej zadań).
Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna w zakresie tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczonego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły żywnościowe są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności . W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
II.1.4. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV) : 15000000-8
II. 1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak liczba części 4.
II. 1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II. 2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie 31.12.2012r.
SEKCJA III - INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2. ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet zamówienia: nie
III.3. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
III3.1. Potencjał techniczny
Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1-4
III.4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST 1 USTAWY
III.4.1. W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.4.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że;
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.5. INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III. 4.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art.23. ust 2 ustawy)
III.6. Czy ogranicza się możliwość o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2. KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV. 3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany cen przez producenta,
2) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu umowy.
IV.4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym 13-111 Janowiec Kościelny 61
IV.4.2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 r. godzina 900, miejsce, Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym 13-111 Janowiec Kościelny 61, w sekretariacie szkoły.
IV.4.3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ
W JANOWCU KOŚCIELNYM
EWA LISEK
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Lisek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Lisek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-27 07:56:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-27 09:01:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-30 13:58:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2333 raz(y) |