Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSR.2110.04.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSR.2110.04.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Gminy
Miejsce pracy: Janowiec Kościelny
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-08-10
Ogłoszono dnia: 2023-08-10
Termin składania dokumentów: 2023-08-31 00:00:00
Nr ogłoszenia: OSR.2110.04.2023
Zlecający: Urząd Gminy Janowiec Kościelny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w: urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych; starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych; urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych; biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki; biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista,
- brak przynależności do partii politycznych
- gotowość podjęcia pracy wrzesień 2023r.
b. Wymagania dodatkowe:
1. dobra znajomość problematyki samorządowej, w tym przepisów z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych, w tym w szczególności zasad funkcjonowania kontroli zarządczej,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy Kodeks Wyborczy,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
- przepisów dotyczących bezpieczeństwa informacji,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy o obronie Ojczyzny,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw, dyrektyw i rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (UE),
- instrukcji kancelaryjnej,
- Kodeksu cywilnego, w szczególności w zakresie spisywania oświadczeń spadkodawcy,
2. umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania w praktyce, a także umiejętność opracowywania aktów prawnych,
3. dyspozycyjność,
4. umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu.
Fakultatywnie
1. wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, lub zarządzanie, lub politologia o specjalizacji samorządowej, lub studia podyplomowe w zakresie samorządu terytorialnego,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie Referatem Organizacyjnym.
- Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu i jego zmian.
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie i przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnień pracy urzędu.
- Opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy.
- Organizowanie szkoleń pracowników i doskonalenia zawodowego.
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz współpraca z Radą Gminy.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń spadkodawców.
- Nadzór i kontrola nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników urzędu czynności kancelaryjnych i przestrzeganiem kpa.
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, spisami, referendami.
- Zapewnienie terminowej i właściwej realizacji zadań.
- .Współdziałanie z organami samorządowymi.
- Koordynacja zadań w zakresie udzielania informacji publicznej.
- Nadzorowanie rozpatrywania skarg, wniosków, petycji, listów, interpelacji według właściwości.
- Opracowywanie projektów, propozycji do wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego działania.
- Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań o realizacji zadań na stanowisku.
- Współdziałanie ze skarbnikiem gminy w zakresie opracowania projektu budżetu gminy, propozycji zmian oraz jego realizacji w zakresie swojego działania.
- Współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych i usuwania ich skutków.
- Przekazywanie i udostępnianie niezbędnych informacji do planowania oraz współudział w realizacji zadań obronnych i ochrony ludności.
- Nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie;
- Gospodarka mieniem Urzędu oraz środkami budżetowymi przewidzianymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, zakupy, wyposażenie, remonty, itp;
- Monitorowanie i koordynacja systemu kontroli zarządczej;
- Nadzorowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie oraz wolne stanowiska kierownicze w gminnych jednostkach organizacyjnych;
- Monitorowanie usług świadczonych przez Urząd;
- Nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej oraz okresowej oceny pracowników;
- Opracowywanie raportu o stanie gminy;
- Prowadzenie spraw wojskowych pracowników Urzędu i radnych;
- Udział w pracach Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
- Dekretacja pism wpływających do Urzędu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w Urzędzie Gminy w Janowcu Kościelnym, w biurze znajdującym się na piętrze (bez windy).
- Czas pracy - 8 godzin na dobę - 40 godzin tygodniowo, /od poniedziałku do piątku, od godz. 7.15 do 15.15/.
- Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
- Stanowisko wymaga pracy przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny we wrześniu 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznym, stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*,
- kopie dokumentów poświadczające wymagania dodatkowe w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej, w tym na kierowniczym stanowisku.
- Oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych.
* Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-08-31 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy przesłać lub złożyć w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny 62, do 31 sierpnia 2023 r. do godz. 15.15 (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko sekretarza gminy”.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSR.2110.04.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSR.2110.04.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Janowiec Kościelny - Piotr Rakoczy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-10 13:24:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Piotr Rakoczy |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-10 13:30:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Nikodem Usiądek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-21 13:08:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 716 raz(y) |