Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2012-02-28

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
13:55:12 Upublicznienie elementu informacja ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4/2012 - Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dla zadania pn. "Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012” w miejscowości Janowiec Kościelny - ważne do 07.03.2012 r. do godziny 12:00 Piotr Szempliński

Zmiany z dnia: 2012-02-27

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
15:17:24 Deaktywacja elementu informacja Informacje ogólne Piotr Szempliński
15:17:01 Deaktywacja elementu informacja Gminne Wodociągi i Kanalizacja Piotr Szempliński
15:17:01 Deaktywacja elementu informacja Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Piotr Szempliński
15:17:01 Deaktywacja elementu informacja Zarząd Budynków Mieszkalnych Piotr Szempliński
15:16:15 Deaktywacja elementu informacja SKŁAD RADY GMINY W JANOWCU KOŚCIELNYM Piotr Szempliński
15:11:05 Deaktywacja elementu informacja Komisja Rewizyjna Skład Komisji Ewa Szczepkowska Przewodniczący Andrzej Janicki Michał Wiśniewski Jolanta Olszewska Zadania Komisji 1. Do zadań Komisji Rewizyjnej należy kontrola działalności Wójta, Urzędu Gminy, oraz gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomoniczych. 2. Przedmiotem kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną jest: - przestrzeganie prawa, - przestrzeganie Statutu Gminy, statutów sołectw i gminnych jednostek organizacyjnych, - realizacja budżetu gminy, - gospodarka finansowa gminnych jednostek organizacyjnych, - realizacja uchwał Rady Gminy. 3. Komisja Rewizyjna opiniuje wykonanie budżetu gminy i występuje z wnioskiem do Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Wójtowi. Wniosek Komisja przekazuje najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania sprawozdania do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz Przewodniczącego Rady. Komisja Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Skład Komisji 1. Andrzej Janicki 2. Andrzej Szczepkowski - Przewodniczący 3. Krzysztof Gesek 4. Tadeusz Leśnikowski 5. Paweł Szempliński 6. Jolanta Olszewska - zastępca Przewodniczącego 7. Tadeusz Jurkiewicz 8. Ewa Szczepkowska Zadania Komisji I. Uchwalanie opinii oraz wniosków i przekazywanie ich Radzie w zakresie spraw dotyczących Piotr Szempliński
15:11:04 Deaktywacja elementu informacja REFERAT FINANSOWY Kierownik Referatu: Teresa Dzierzęcka Tel Piotr Szempliński
15:11:04 Deaktywacja elementu informacja URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY 13-111 Janowiec Kościelny Tel. 626-21-86 Fax. 626-21-86 e-mail :gmina@janowiec.com.pl NIP Piotr Szempliński
15:11:02 Deaktywacja elementu informacja WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICHKierownik Referatu: mgr Bożena Jastrzębowska Tel Piotr Szempliński

Nawigacja między stronami listy informacji