ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Drukuj informację Lista zmian

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2012-02-27

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja Regulamin organizacyjny Urzędu Gminnego Piotr Szempliński
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja Wójt Gminy Janowiec Kościelny Piotr Szempliński
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja Zastepca Wójta Piotr Szempliński
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja Skarbnik Piotr Szempliński
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja Sekretarz Piotr Szempliński
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminnego Piotr Szempliński
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja REFERAT ORGANIZACYJNY Piotr Szempliński
15:04:18 Upublicznienie elementu informacja Referat Finansowo - Podatkowy Piotr Szempliński
15:04:17 Upublicznienie elementu informacja Zakład Gospodarki Komunalnej w Janowcu Kościelnym 13-111 Janowiec Kościelny Tel. 626-20-62 Fax. 626-21-86 e-mail :zgk@olo.com.pl NIP Piotr Szempliński
15:04:17 Upublicznienie elementu informacja Komisja Rewizyjna Skład Komisji Ewa Szczepkowska Przewodniczący Andrzej Janicki Michał Wiśniewski Jolanta Olszewska Zadania Komisji 1. Do zadań Komisji Rewizyjnej należy kontrola działalności Wójta, Urzędu Gminy, oraz gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomoniczych. 2. Przedmiotem kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną jest: - przestrzeganie prawa, - przestrzeganie Statutu Gminy, statutów sołectw i gminnych jednostek organizacyjnych, - realizacja budżetu gminy, - gospodarka finansowa gminnych jednostek organizacyjnych, - realizacja uchwał Rady Gminy. 3. Komisja Rewizyjna opiniuje wykonanie budżetu gminy i występuje z wnioskiem do Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Wójtowi. Wniosek Komisja przekazuje najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania sprawozdania do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz Przewodniczącego Rady. Komisja Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Skład Komisji 1. Andrzej Janicki 2. Andrzej Szczepkowski - Przewodniczący 3. Krzysztof Gesek 4. Tadeusz Leśnikowski 5. Paweł Szempliński 6. Jolanta Olszewska - zastępca Przewodniczącego 7. Tadeusz Jurkiewicz 8. Ewa Szczepkowska Zadania Komisji I. Uchwalanie opinii oraz wniosków i przekazywanie ich Radzie w zakresie spraw dotyczących Piotr Szempliński

Nawigacja między stronami listy informacji

« powrót do poprzedniej strony