Czas |
Wprowadzona zmiana |
Informacja |
Zmiany wprowadził |
15:16:15 |
Deaktywacja elementu informacja |
SKŁAD RADY GMINY W JANOWCU KOŚCIELNYM |
Piotr Szempliński |
15:11:05 |
Deaktywacja elementu informacja |
Komisja Rewizyjna
Skład Komisji
Ewa Szczepkowska Przewodniczący
Andrzej Janicki
Michał Wiśniewski
Jolanta Olszewska
Zadania Komisji
1. Do zadań Komisji Rewizyjnej należy kontrola działalności Wójta, Urzędu Gminy, oraz gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomoniczych.
2. Przedmiotem kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną jest:
- przestrzeganie prawa,
- przestrzeganie Statutu Gminy, statutów sołectw i gminnych jednostek organizacyjnych,
- realizacja budżetu gminy,
- gospodarka finansowa gminnych jednostek organizacyjnych,
- realizacja uchwał Rady Gminy.
3. Komisja Rewizyjna opiniuje wykonanie budżetu gminy i występuje z wnioskiem do Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Wójtowi.
Wniosek Komisja przekazuje najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania sprawozdania do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz Przewodniczącego Rady.
Komisja Rozwoju Gospodarczego i Budżetu
Skład Komisji
1. Andrzej Janicki
2. Andrzej Szczepkowski - Przewodniczący
3. Krzysztof Gesek
4. Tadeusz Leśnikowski
5. Paweł Szempliński
6. Jolanta Olszewska - zastępca Przewodniczącego
7. Tadeusz Jurkiewicz
8. Ewa Szczepkowska
Zadania Komisji
I. Uchwalanie opinii oraz wniosków i przekazywanie ich Radzie w zakresie spraw dotyczących |
Piotr Szempliński |
15:11:04 |
Deaktywacja elementu informacja |
REFERAT FINANSOWY
Kierownik Referatu: Teresa Dzierzęcka
Tel |
Piotr Szempliński |
15:11:04 |
Deaktywacja elementu informacja |
URZĄD GMINY
JANOWIEC KOŚCIELNY
13-111 Janowiec Kościelny
Tel. 626-21-86
Fax. 626-21-86
e-mail :gmina@janowiec.com.pl
NIP |
Piotr Szempliński |
15:11:02 |
Deaktywacja elementu informacja |
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICHKierownik Referatu: mgr Bożena Jastrzębowska
Tel |
Piotr Szempliński |
15:11:00 |
Deaktywacja elementu informacja |
SEKRETARZ GMINYFunkcję Sekretarza sprawuje mgr Bożena Jastrzębowska
Tel: (0-89) 626-20-58
Sekretarz gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1.Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności |
Piotr Szempliński |
15:10:59 |
Deaktywacja elementu informacja |
SKARBNIK GMINY
Funkcję Skarbnika sprawuje Teresa Dzierzęcka
Tel: (0-89) 626-20-47
Do zadań Skarbnika Gminy - głównego księgowego budżetu należy w szczególności |
Piotr Szempliński |
15:10:58 |
Deaktywacja elementu informacja |
Organizację, kompetencje i zadania
UG Janowiec Kościelny reguluje
Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy
zatwierdzony
Zarządzeniem Nr 21/2004
Wójta Gminy Janowiec Kościelny
z dnia 20 sierpnia 2004
Zarządzenie Nr 21/2004
w sprawie Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Gminy Janowiec Kościelny
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 oraz z 2002r Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558 i Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214,poz.1806 z 2003r.,Nr 80,poz. 717,Nr 162,poz.1568 z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116 poz.1203) nadaję:
Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Janowiec Kościelny
Wójt Gminy
Danuta Puchalska
|
Piotr Szempliński |
15:10:58 |
Deaktywacja elementu informacja |
WÓJT
Funkcję Wójta sprawuje mgr inż. Danuta Stanisława Puchalska
Tel: (0-89) 626-20-02
Zadania Wójta
Wójt jako kierownik Urzędu zapewnia warunki do sprawnej jego pracy oraz prawidłowego funkcjonowania, szczególnie poprzez |
Piotr Szempliński |
15:10:57 |
Deaktywacja elementu informacja |
STANOWISKO RADY GMINY Z DNIA 30 CZERWCA 2009 ROKU |
Piotr Szempliński |