ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów OsobistychDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych

Wydział: Referat Organizacyjny

Ogłoszono dnia: 2019-01-24 10:30:38

Termin załatwienia

Niezwłocznie, nie dłużej niż do 30 dni (kpa)

Osoba kontaktowa

Ewelina Mierzejewska

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Janowiec Kościelny
13-111 Janowiec Kościelny 62 - pokój 2 (parter)

Telefon kontaktowy

89 626 20 48

Adres e-mail

gmina@janowiec.com.pl

Sposób załatwienia

Wniosek wraz z uzasadnieniem powinien zawierać:
-dane osoby składającej wniosek,
-informacje o rodzaju zaświadczenia i rodzaj żądanych danych.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny
13-111 Janowiec Kościelny 62 - pokój 2 (parter)

Wymagane Dokumenty

  1. Dowód osobisty, a w przypadku jego braku - inny dokument tożsamości.
  2. Wniosek o wydanie zaświadczenia.
  3.  Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
  4. W przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób/osobach zameldowanych w lokalu lub braku zameldowania osób w lokalu- tytuł prawny do lokalu- w oryginale, do wglądu.

Czas realizacji

Do 30 dni.

Opłaty

17 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia.
17 zł - opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).

Opłaty należy dokonać przelewem, przekazem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Janowiec Kościelny

Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa
nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Tryb odwoławczy

Do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.

Uwagi

Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.
  1. Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
  2. Dane osoby zmarłej niezbędne do sporządzenia aktu poświadczenia dziedziczenia uzyskuje się bezpłatnie po złożeniu wniosku o udostępnienie danych (Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL).

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r . poz. 657 ze zm.).
  2.  Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018 r. poz.1044 tj.)
  3. Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1464 ze zm.).
  4. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r . poz. 570).
  5. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096.).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewelina Mierzejewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Mierzejewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-24 10:30:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewelina Mierzejewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-24 10:30:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Mierzejewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-24 10:30:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
657 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony