ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnychDrukuj informacjęSprawa: Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych

Szczegóły informacji

Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2013-02-28 09:06:12

Termin załatwienia

Rozpatrzenie wniosku o wpis i wydanie decyzji administracyjnej w ciągu 1-go miesiąca od dnia złożenia wniosku wraz z załącznikami.

Osoba kontaktowa

Leszek Jabłoński

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 9

Telefon kontaktowy

(089) 626-20-30.

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o wpis do rejestru,
2. Załączniki – zgodnie z wyszczególnieniem umieszczonym w formularzu wniosku.

Opłaty

Opłata skarbowa:
 za wpis do rejestru - 50,00 zł,
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 14 8834 1035 2004 0200 1155 0016
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej (dowód wpłaty powinien zawierać dane dotyczące tytułu dokonania wpłaty).

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny.

Uwagi

 w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,

Podstawa prawna

 ustawa z dnia 13 września 1996 r. – o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.),
 ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zm.),
 ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.), część III poz. 29, pkt 1.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony