Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnychDrukuj informacjęSprawa: Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnychSzczegóły informacji
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarki Terenowej
Ogłoszono dnia: 2013-02-28 09:06:12
Termin załatwienia
Rozpatrzenie wniosku o wpis i wydanie decyzji administracyjnej w ciągu 1-go miesiąca od dnia złożenia wniosku wraz z załącznikami.
Osoba kontaktowa
Leszek Jabłoński
Miejsce załatwienia
Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 9
Telefon kontaktowy
(089) 626-20-30.
Adres e-mail
geodezja@janowiec.com.pl
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek o wpis do rejestru,
2. Załączniki – zgodnie z wyszczególnieniem umieszczonym w formularzu wniosku.
2. Załączniki – zgodnie z wyszczególnieniem umieszczonym w formularzu wniosku.
Opłaty
Opłata skarbowa:
za wpis do rejestru - 50,00 zł,
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 14 8834 1035 2004 0200 1155 0016
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej (dowód wpłaty powinien zawierać dane dotyczące tytułu dokonania wpłaty).
za wpis do rejestru - 50,00 zł,
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 14 8834 1035 2004 0200 1155 0016
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej (dowód wpłaty powinien zawierać dane dotyczące tytułu dokonania wpłaty).
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny.
Uwagi
w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,
Podstawa prawna
ustawa z dnia 13 września 1996 r. – o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r., poz. 391),
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071, ze zm.),
ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.), część III poz. 29, pkt 1.
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071, ze zm.),
ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.), część III poz. 29, pkt 1.