ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Procedury załatwiania spraw (druki do pobrania)

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2020-03-19

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
17:56:05 Edycja elementu sprawa Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia Zofia Wielgus

Zmiany z dnia: 2014-06-25

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
10:03:21 Upublicznienie elementu dokument Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia Zofia Wielgus
10:02:59 Deaktywacja elementu dokument Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia Zofia Wielgus
10:02:15 Edycja elementu sprawa Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia Zofia Wielgus
09:58:39 Edycja elementu sprawa Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia Zofia Wielgus

Zmiany z dnia: 2013-02-28

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
10:55:40 Upublicznienie elementu dokument Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia Zofia Wielgus
08:06:36 Upublicznienie elementu sprawa Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia Zofia Wielgus
« powrót do poprzedniej strony