ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Procedury załatwiania spraw (druki do pobrania)

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2014-06-25

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
09:55:20 Edycja elementu sprawa Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych Zofia Wielgus

Zmiany z dnia: 2013-02-28

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
10:53:37 Upublicznienie elementu dokument Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych Zofia Wielgus
08:26:58 Upublicznienie elementu sprawa Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych Zofia Wielgus

Zmiany z dnia: 2013-02-27

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
14:47:23 Deaktywacja elementu sprawa Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych Zofia Wielgus

Zmiany z dnia: 2012-12-20

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
11:17:29 Upublicznienie elementu sprawa Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych Zofia Wielgus
« powrót do poprzedniej strony