ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Organizacyjny

Ogłoszono dnia: 2009-11-09 12:20:45

Termin załatwienia

- postępowanie o wymeldowanie w drodze administracyjnej prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), - termin obligatoryjny do załatwienia sprawy - ok. 2 miesięcy, - w wyniku przeprowadzonego postępowania organ wydaje decyzję administracyjną, która w zależności od ustalonych okoliczności sprawy przybiera postać : - decyzji administracyjnej o wymeldowaniu, - decyzji administracyjnej o braku podstaw do wymeldowania, - decyzji administracyjnej o umorzeniu postępowania,

Osoba kontaktowa

Ewelina Mierzejewska

Miejsce załatwienia

- bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Gminy Janowiec Kościelny
- w toku postępowania wymagane dokumenty można składać bezpośrednie prowadzącemu postępowanie - Zastępca Kierownika USC, pok. Nr 6

Telefon kontaktowy

(0-89) 626-20-48

Adres e-mail

gmina@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny
13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

- podanie o wymeldowanie, zawierające dane osoby podlegającej wymeldowaniu, uzadnienie, wskazanie miejsca jej nowego pobytu do Wójta Gminy Janowiec Kościelny.

- do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu: wypis z księgi wieczystej, umowa cywilno - prawna, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument  poświadczający tytuł prawny do lokalu

Opłaty

opłata 10 zł uiszczona w Kasie lub na konto Urzędu Gminy.

Tryb odwoławczy

Od decyzji wydanej przez organ I instancji (decyzji Wójta Gminy Janowiec Kościelny) przysługuje pisemne odwołanie do organu II instancji (Wojewoda Warmińsko-Mazurski) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny.

Uwagi

W toku prowadzonego postępowania organ administracji kompletuje materiał dowodowy w postaci, zeznań świadków, wyjaśnień stron postępowania, informacji Straży Miejskiej, Policji oraz innych urzędów i instytucji w celu ustalenia stanu faktycznego będącego podstawą do wydania decyzji w sprawie,
W przypadku braku możliwości ustalenia miejsca pobytu osoby, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie, realizowana jest procedura ustanawiania przez Sąd Rejonowy w Nidzicy - Wydział Rodzinny i Nieletnich kuratora dla nieobecnego celem reprezentowania w postępowaniu (w toku dalszego postępowania kurator obejmuje pozycję strony postępowania o wymeldowanie),
Z podaniem o wymeldowanie występuje osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu (właściciel, najemca, wynajmujący) z którego ma nastąpić wymeldowanie.
Urząd Gminy może wszcząć postępowanie z Urzędu.

Podstawa prawna

Dz. U 2006 Nr 139 poz 993 ze zm.
« powrót do poprzedniej strony