ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Procedury załatwiania spraw (druki do pobrania)

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2022-03-30

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
11:19:12 Upublicznienie elementu dokument Pełnomocnictwo - Nazwa elementu do którego przynależy: Wniosek o wydanie aktu stanu cywilnego Piotr Szempliński
11:18:41 Upublicznienie elementu dokument wniosek - Nazwa elementu do którego przynależy: Wniosek o wydanie aktu stanu cywilnego Piotr Szempliński
11:15:48 Edycja elementu sprawa Wniosek o wydanie aktu stanu cywilnego Piotr Szempliński

Zmiany z dnia: 2009-11-25

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
13:38:30 Edycja elementu sprawa Wydanie odpisu aktów stanu cywilnego Piotr Szempliński

Zmiany z dnia: 2009-09-10

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
09:26:56 Edycja elementu sprawa Wydanie odpisu aktów stanu cywilnego Piotr Szempliński

Zmiany z dnia: 2009-08-28

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
12:01:43 Upublicznienie elementu dokument Wydanie odpisu aktów stanu cywilnego Administrator Systemu
12:01:42 Upublicznienie elementu dokument Wydanie odpisu aktów stanu cywilnego Administrator Systemu
12:01:41 Upublicznienie elementu dokument Wydanie odpisu aktów stanu cywilnego Administrator Systemu
11:54:55 Upublicznienie elementu sprawa Wydanie odpisu aktów stanu cywilnego Administrator Systemu
« powrót do poprzedniej strony