Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Podział nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Podział nieruchomościSzczegóły informacji
Podział nieruchomości
Wydział: Referat Gospodarki Terenowej
Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:31:19
Termin załatwienia
Do 60 dni
Osoba kontaktowa
Leszek Jabłoński
Miejsce załatwienia
Referat Gospodarki Terenowej
pokój 9
pokój 9
Telefon kontaktowy
tel. (0-89) 626-20-30
Adres e-mail
geodezja@janowiec.com.pl
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny
Wymagane Dokumenty
1) wniosek o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości ,
2) załączniki:
a) w pierwszym etapie postępowania:
dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z KW, akt notarialny);
wypis z katastru nieruchomości (ewidencji gruntów i budynków);
kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązująca w dniu złożenia wniosku;
2 egzemplarze wstępnego projektu podziału nieruchomości, za wyjątkiem podziałów o których mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
b) w drugim etapie postępowania:
protokół z przyjęcia granic nieruchomości;
wykaz zmian gruntowych;
wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie grutu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej;
mapy z projektem podziału.
2) załączniki:
a) w pierwszym etapie postępowania:
dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z KW, akt notarialny);
wypis z katastru nieruchomości (ewidencji gruntów i budynków);
kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązująca w dniu złożenia wniosku;
2 egzemplarze wstępnego projektu podziału nieruchomości, za wyjątkiem podziałów o których mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
b) w drugim etapie postępowania:
protokół z przyjęcia granic nieruchomości;
wykaz zmian gruntowych;
wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie grutu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej;
mapy z projektem podziału.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie, a gdy decyzja została ogłoszona ustnie - od dnia jej ogłoszenia stronie
Uwagi
1) w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu lub Referacie prowadzącym sprawę
2) wniosek składa właściciel nieruchomości, użytkownik wieczysty lub osoby, które mają interes prawny,
3) postępowanie jest dwuetapowe. W pierwszym etapie Wójt wydaje opinię w formie postanowienia o zgodności proponowanego podziału z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w drugim decyzję zatwierdzającą projekt podziału.
2) wniosek składa właściciel nieruchomości, użytkownik wieczysty lub osoby, które mają interes prawny,
3) postępowanie jest dwuetapowe. W pierwszym etapie Wójt wydaje opinię w formie postanowienia o zgodności proponowanego podziału z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w drugim decyzję zatwierdzającą projekt podziału.
Podstawa prawna
art. 92 -100 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014 r., poz. 518 ze zm.),
rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie trybu i sposobu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663)
rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie trybu i sposobu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-08-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-08-28 11:31:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Leszek Jabłoński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-08-28 11:31:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Leszek Jabłoński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-07-24 10:04:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1313 raz(y) |