ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zamiana nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Zamiana nieruchomości

Szczegóły informacji

Zamiana nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:29:37

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Leszek Jabłoński

Miejsce załatwienia

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Rynek 19 pokój 8

Telefon kontaktowy

tel. (089) 626-20-30

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1) wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej,
2) załączniki:
a) jeden egzemplarz mapy z naniesioną lokalizacją gruntu o zamianę którego wnioskodawca się ubiega (mapę można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjn-Kartograficznej w Nidzicy, ul. Olsztyńska 28)

Opłaty


Nie podlega

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Uwagi

W przypadku nierównej wartości zamiennych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamiennych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy, koszty związane z zawarciem umowy zamiany, w tym między innymi koszty podziału geodezyjnego, koszty wycen, koszty notarialne i sądowe ponoszą strony po połowie lub w sposób uzgodniony przez strony.

Podstawa prawna

Art. 13 ustawy z dnia z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. Nr 2004, poz. 741 ze zm.), oraz § 2 uchwały Rady Miejskiej w Polkowicach w sprawie określenia zasad, nabycia, zbycia i obciążania nieruchomościami oraz ich wydzierżawiania i najmu na okres dłuższy niż 3 lata (Nr XXXIX/340/98 z dnia 26 lutego 1998 r. ze zm.)
« powrót do poprzedniej strony