ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studiumDrukuj informacjęSprawa: Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium

Szczegóły informacji

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:24:34

Termin załatwienia

Zgodnie z art. 35 §1, 2, 3 kpa - niezwłocznie lub gdy sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego - nie póżniej niż w ciągu miesiąca , a gdy sprawa jest szczególnie skomplikowana - nie póżniej niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Osoba kontaktowa

Stanisław Wrzeszczyński

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej
pokój Nr 10

Telefon kontaktowy

tel. (089) 626-20-61.

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (studium).
2. Załączniki:
- kopia mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopia mapy ewidencyjnej, zawierającej określenie granic terenu objętego wnioskiem.

Opłaty

Opłata skarbowa:
- za wypis do 5 stron                         - 30,00 zł;
- za wypis powyżej 5 stron                     - 50,00 zł;
- za wyrys - za każdą wchodzącą w skład wyrysuj pełną
lub rozpoczętą część odpowiadającej stronie formatu A4     - 20,00 zł,
jednak nie więcej niż 200 zł.

Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Uwagi

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu Gminy.

Podstawa prawna

  •  art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717 ze zm.); miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego.
  •  art. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej – część I, pkt 51 załącznika (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony