ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Procedury załatwiania spraw (druki do pobrania)

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2012-04-03

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
12:41:19 Edycja elementu sprawa Wpis do Centralnej ewidencji i informacja o działalności gospodarczej. Piotr Szempliński
12:40:41 Edycja elementu sprawa Wpis do Centralnej ewidencji i informacja o działalności gospodarczej. Piotr Szempliński
12:40:08 Edycja elementu sprawa Wpis do Centralnej ewidencji i informacja o działalności gospodarczej. Piotr Szempliński
12:39:29 Edycja elementu sprawa Wpis do Centralnej ewidencji i informacja o działalności gospodarczej. Piotr Szempliński
12:19:06 Edycja elementu sprawa Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Piotr Szempliński
12:16:57 Upublicznienie elementu dokument Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Piotr Szempliński
12:16:29 Upublicznienie elementu dokument Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Piotr Szempliński
12:15:57 Deaktywacja elementu dokument Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Piotr Szempliński
12:15:56 Deaktywacja elementu dokument Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Piotr Szempliński
12:15:54 Deaktywacja elementu dokument Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Piotr Szempliński

Nawigacja między stronami listy informacji

« powrót do poprzedniej strony