Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro - „Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym – zakup wyposażenia i montaż placu zabaw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL 9.1.1” - ważne do 6 czerwca do godz 10.00

Informacja ogłoszona dnia 2014-05-28 10:28:40 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak sprawy: Oś. 271.1.3.2014

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

Ze względu na wartość zamówienia, nie przekraczającą 30 000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.)

 

 

 

Gmina Janowiec Kościelny kieruje zapytanie ofertowe i zaprasza do składania oferty w celu wyłonienia Wykonawcy na „Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym – zakup wyposażenia i montaż placu zabaw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL 9.1.1”

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny

tel. (89) 626 20 02, fax: (89) 626 21 86

e-mail:

<e-mail>

http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/

REGON: 510743019 NIP: 09840162034

 

2. Opis przedmiotu zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym:

  • wieża ze zjeżdżalnią - szt 1

  • karuzela metalowa – szt 1

  • bujaki jednoosobowe – szt 4

  • bujak czteroosobowy – szt 1

  • ważka równoważna – szt 1

  • piaskownica – szt 1

  • huśtawka podwójna – szt 1

  • zabawka na sprężynach czteroosobowa – szt 1

  • zabawka pociąg - szt 1

  • urządzenie linowe – szt 1

  • zabawka samochód – szt 1

 

Kod CPV:

CPV 37.53.52.00-9 Wyposażenie placu zabaw

CPV 45.22.38.00-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

 

 

2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zapytania ofertowego zawarto w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

2.2.Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa wraz z montażem będzie obejmować fabrycznie nowe artykuły, które zostały szczegółowo opisane w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.

2.3. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.

2.4. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia urządzeń i sprzętu zgodnych, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania.

Miejsce dostawy i montażu: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,
13-111 Janowiec Kościelny 61

 

3.Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy

 

4.Warunki płatności

Przelew w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury i dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia, a w przypadku braku środków projektowych niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektu.

 

5.Kryteria oraz sposób oceny oferty

Przy wyborze i ocenie oferty zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

  1. Cena – 100 %

 

6.Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym lub przesłać na adres:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 czerwca 2014 r. do godz.10.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7.Sposób przygotowania oferty

 

7.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania wraz z opisem i rysunkiem oferowanego sprzętu, w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki w tym parafowany wzór umowy. Formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez uprawnioną osobę/osoby, być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodnej z oryginałem.

 

7.2.Oferta winna być złożona w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: „Oferta „Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym – zakup wyposażenia i montaż placu zabaw” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL 9.1.1" z zaznaczeniem „Nie otwierać przed godz. 11.00, 06 czerwca 2014 r.

 

8. Otwarcie ofert nastąpi 06 czerwca 2014 r. w siedzibie Zamawiającego o godz.11.00

 

9. Oferta niezgodna z warunkami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu zostanie odrzucona.

 

10. O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną powiadomieni mailowo lub za pośrednictwem faxu.

 

11.Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

13. Od rozstrzygnięcia niniejszego Zapytania ofertowego (wyboru oferty) nie przysługują odwołania

 

14. Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym .

 

15.Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami

Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami następujące osoby:

 

  1. Marianna Zakrzewska – koordynator projektu (896262017),

    <e-mail>

    , z , Zespół Szkół w Janowcu Kościelnym w godz. 8.00 – 14.00 – w sprawach merytorycznych odnoszących się do opisu przedmiotu zamówienia

 

  1. Karina Rogalska – Kierownik Referatu Oświaty (896262499)

    <e-mail>

    , Urząd Gminy w Janowcu Kościelnym 62, pok. 8 w godz. 8.00 – 14.00

 

 

16. Załączniki do zapytania cenowego:

 

  • Szczegółowy opis zamówienia – załączniki nr 1

  • Formularz oferty - Załącznik nr 2

  • Wzór umowa - załącznik nr 3

 

 

INFORMACJE DODATKOWE

1. Oferowany towar ma być równoważny z powyższą specyfikacją lub lepszy jakościowo i funkcjonalnie.

2. Wymagania techniczne

- plac zabaw ma posiadać certyfikaty i deklaracje wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z normą PN EN 1176-1,

- materiały śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,

- elementy metalowe, drewniane, plastikowe powinny być pomalowane i zakonserwowane farbami dopuszczonymi do kontaktu z dziećmi oraz odporne na warunki atmosferyczne,

- wykonawca zobowiązuje się udzielić, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na użytkowanie urządzeń zamontowanych na terenie placu zabaw.

Wójt

mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karina Rogalska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karina Rogalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-05-28 10:20:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-05-28 10:28:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-09 19:42:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3556 raz(y)