Zamówienia do 130.000 zł
Szczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE - „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny” - ważne do dnia 30 maja 2014 r. do godziny 12:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Janowiec Kościelny, dnia 22.05.2014 r.
GT.271.6.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy.
Wójt Gminy Janowiec Kościelny zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”.
I. Zamawiający:
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
tel.: 89 626 20 02, fax 89 626 21 86
e-mail:
; www.janowiec.com.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo – cementowe, płyty w całości oraz uszkodzone) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych i jednostki samorządu terytorialnego.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Janowiec Kościelny w następujących miejscowościach: Szczepkowo Borowe, Janowiec Kościelny, Miecznikowo – Kołaki, Nowa Wieś Wielka, Miecznikowo – Siwe, Górowo – Trząski, Pokrzywnica Wielka, Jabłonowo – Adamy, Miecznikowo – Cygany, Zaborowo.
2. Zakres zadania obejmuje:
Demontaż, odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około: 1 180 m2 tj. 12,98 Mg z demontażem oraz 1 843 m² tj. 20,27 Mg bez demontażu (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl).
Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od mieszkańców i jednostki samorządu terytorialnego wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.
Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).
Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji, o których mowa w Załączniku Nr 1 z zachowaniem terminu 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia obmiaru przedmiotu zamówienia.
3. Zakończenie prac na każdej nieruchomości będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający ilości wywiezionych wyrobów zawierających azbest (w m2),
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu.
4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.
III. Wymagany termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 18.08.2014 roku.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;
c) decyzję marszałka zatwierdzającą program gospodarki odpadami;
d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
f) dokumenty potwierdzające ukończenie przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
V. Szczegółowe zasady wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
KRYTERIUM – cena - waga 100 %
VI. Sposób złożenia oferty:
Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu można składać do dnia 30 maja 2014 r. do godziny 12:00 pocztą lub osobiście na adres:
Urząd Gminy, Janowiec Kościelny 62 (sekretariat, pokój nr 4, parter), 13-111 Janowiec Kościelny z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny w 2014 r.”, nie otwierać przed 30 maja 2014 r. do godz. 12.00
Osoba upoważniona do kontaktu:
Paweł Oman
Podinspektor ds. infrastruktury komunalnej
Tel.: 89 626 25 15
Wójt
mgr Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paweł Oman |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Oman |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-05-22 11:49:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-05-22 11:52:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-06-04 20:19:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4352 raz(y) |