Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlic wiejskich w Szczepkowie Borowym, Nowej Wsi Wielkiej, Nowej Wsi Dmochy oraz Bielawach gminy Janowiec Kościelny - ważne do dnia 30 maja 2014 r. do godz. 10.00

Informacja ogłoszona dnia 2014-05-15 18:48:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny

tel. 89 626 20 02, fax: 89 626 21 86

e-mail:

<e-mail>

http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/

REGON: 510743019 NIP: 9840162034

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro


Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30 000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.)

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlic wiejskich w Szczepkowie Borowym, Nowej Wsi Wielkiej, Nowej Wsi Dmochy oraz Bielawach gminy Janowiec Kościelny, obejmującego:

1.1 budynek świetlicy wiejskiej w Szczepkowie Borowym:

- docieplenie zewnętrznych ścian budynku,

- wymiana instalacji elektrycznej,

- remont stropu – wykonanie izolacji cieplnej, przeciwwilgociowej oraz podsufitki,

- wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej,

- remont pomieszczenia sanitarnego, montaż armatury sanitarnej,

- malowanie ścian wewnętrznych i sufitów,

1.2 budynek świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi Wielkiej:

- docieplenie zewnętrznych ścian budynku,

- naprawa rynien i rur spustowych,

1.3 budynek świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi Dmochy:

- wymiana podłóg drewnianych na gresowe,

- remont pomieszczenia sanitarnego, montaż armatury sanitarnej,

- wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej,

1.4 budynek świetlicy wiejskiej w Bielawach:

- wymiana instalacji elektrycznej.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin realizacji:
do dnia 31 lipca 2014 r.

5. Wymagania jakie winien spełniać Wykonawca:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z  ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

6. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości
4 000,00 zł (szczegółowy opis formy wniesienia wadium zawiera pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
Cena – 100%

8. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym pok. nr 4 lub przesłać na adres:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny do dnia 30 maja 2014 r. do godz. 1000


9. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej opisem:

Remont świetlic wiejskich”;

nie otwierać przed 30.05.2014 r. do godziny 1030.

Na opakowaniu należy zamieścić nazwę i adres Wykonawcy.
 
10.
Otwarcie ofert nastąpi 30.05.2014 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 1030 (sala konferencyjna).

11. Termin związania ofertą:
30 dni od upływu terminu składania ofert.

12. Oferta niezgodna z warunkami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu zostanie odrzucona.

13. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

Stanisław Wrzeszczyński, tel. (89) 626 20 61, e-mail:

<e-mail>


Mateusz Moszczyński, tel 89 626 20 61, e-mail:


 


Janowiec Kościelny, dnia 15.05.2014 r

 

Wójt

mgr Bożena Grochala

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-05-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-05-15 18:38:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-05-15 18:48:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-04 19:54:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4601 raz(y)