Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 25/2013 NA WYKONANIE USŁUGI PRZETWORZENIA I PUBLIKACJI MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, METADANYCH ORAZ EWIDENCJI MIEJSCOWOŚCI ULIC I ADRESÓW - ważne do 30 października 2013 r. do godziny 10.00

Informacja ogłoszona dnia 2013-10-25 11:22:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

I. ZAMAWIAJĄCY

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY,

Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny

NIP 984 01 62 034

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wykonanie usługi przetworzenie, publikacji i implementacji do systemu Atlas Warmii i Mazur:

  1. Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego i metadanych wg ustandaryzowanego otwartego modelu danych dla opracowań planistycznych, który jest opublikowany na stronie: http://atlas.warmia.mazury.pl/index.php/aktualnosci/40-awim-w-realizacji-dyrektywy-inspire poprzez wybór jednego z wariantów:

 

WARIANT I

  • skanowanie wraz z kalibracją rysunków planu i SUiKZP;

  • wektoryzacja lub konwersja granicy planu i SUiKZP zawierające informacje o planie i SUiKZP w postaci tabeli atrybutowej wg. w/w standardu;

  • przygotowanie katalogu metadanych dla opracowań planistycznych;

  • publikacja metadanych w Atlasie Warmii i Mazur.

 

WARIANT II

  • skanowanie wraz z kalibracją rysunków planu i SUiKZP;

  • wektoryzacja lub konwersja granicy planu i SUiKZP zawierające informacje o planie w postaci tabeli atrybutowej wg. w/w standardu;

  • przygotowanie katalogu metadanych dla opracowań planistycznych;

  • wektoryzacja lub konwersja warstw miejscowych planów w postaci wektorowej np:

- tereny funkcjonalne,

- obszary i strefy stanowiące treść opracowań planistycznych,

- linie rozgraniczające,

- linie zabudowy;

  • Utworzenie rejestru MPZP;

  • Konwersja tekstu uchwał do formatu pdf;

  • Konwersja rysunków planów i SUiKZP do formatu pdf na potrzeby wydruku dobrej jakości;

  • Publikacja danych wektorowych (tylko plany), rastrowych jako załączniki i metadanych w Atlasie Warmii i Mazur.

 

WARIANT III

  • skanowanie wraz z kalibracją rysunków planu i SUiKZP;

  • wektoryzacja lub konwersja granicy planu i SUiKZP zawierające informacje o planie w postaci tabeli atrybutowej wg. w/w standardu;

  • przygotowanie katalogu metadanych dla opracowań planistycznych;

  • wektoryzacja lub konwersja warstw miejscowych planów w postaci wektorowej np:

- tereny funkcjonalne,

- obszary i strefy stanowiące treść opracowań planistycznych,

- linie rozgraniczające,

- linie zabudowy;

  • Utworzenie rejestru MPZP;

  • Konwersja tekstu uchwał do formatu pdf;

  • Konwersja rysunków planów i SUiKZP do formatu pdf na potrzeby wydruku dobrej jakości;

  • Publikacja danych wektorowych (tylko plany), rastrowych jako załączniki i metadanych w Atlasie Warmii i Mazur;

  • Wdrożenie modułu do tworzenia i zarządzania rejestrami opracowań planistycznych;

  • Powiązanie odpowiednich fragmentów tekstu uchwał z terenami funkcjonalnymi oraz strefami na potrzeby automatycznego generowania wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń z opracowań planistycznych;

  • Opracowanie i konfiguracja szablonów dokumentów: wypisu, wyrysu i zaświadczeń z MPZP i SUiKZP.

  1. Danych dotyczących rejestrów ulic i adresów (prowadzenia numeracji porządkowej nieruchomości) w danej JST województwa warmińsko-mazurskiego do formatu i struktury danych zgodnych ze specyfikacją modelu pojęciowego danych ewidencji miejscowości, ulic i adresów zawartą w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. poz. 125) z późniejszymi zmianami.

 

III. TERMIN, SPOSÓB I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: wg. dokumentu zamówienia, nie krócej niż 14, nie dłużej niż 21 dni roboczych od momentu przekazania (protokołem przekazania) Wykonawcy materiałów źródłowych do opracowania.

  2. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z opublikowanym na stronie Atlasu Warmii i Mazur standardem - http://atlas.warmia.mazury.pl/index.php/aktualnosci/40-awim-w-realizacji-dyrektywy-inspire.

  3. Po wykonaniu zamówienia, Zamawiający podpisze z Wykonawcą protokół odbioru Zamówienia, który o ile będzie podpisany bez zastrzeżeń, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę z 14 dniowym terminem płatności.

  4. Protokół odbioru zamówienia zostanie podpisany przez Zamawiającego jeśli zrealizowane przez Wykonawcę Zamówienie zostanie opublikowane bez zastrzeżeń w systemie Atlas Warmii i Mazur.

  5. Zamawiający zastrzega sobie 7 dni roboczych na sprawdzenie dostarczonego zamówienia oraz publikacje danych będących przedmiotem zamówienia w systemie Atlas Warmii i Mazur.

  6. Jeśli zamówienie nie będzie spełniać wymagań i narzuconego standardu oraz nie będzie możliwa publikacja danych w Atlasie bez zastrzeżeń, Wykonawca zostanie wezwany do poprawy Zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.

  7. W przypadku niedotrzymania 7 dniowego terminu doprowadzenia zamówienia do publikacji w Atlasie Warmii i Mazur bez zastrzeżeń, Zamawiający naliczy karę, liczoną od dnia zakończenia w/w 7 dniowego terminu przewidzianego na usunięcie usterek.

  8. Zamawiający udostępni Wykonawcy dane dostępowe do Atlasu Warmii i Mazur niezbędne do wykonania Zamówienia.

  9. Za każdy dzień zwłoki w realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczenia kary w wysokości 0,5% wartości Zamówienia.

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Oferent powinien stworzyć ofertę na podstawie informacji uzyskanych od osoby wskazanej w niniejszym zamówieniu do kontaktu. Wysokość oferty powinna być uzależniona od ilości i rodzaju danych do przetworzenia.

Oferta powinna:

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres email.

- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.


Oferent składa tylko jedną ofertę.

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:

    <e-mail>

    , poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
    Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w terminie do 30 października 2013 r. do godziny 1000

  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

VI. OCENA OFERT I INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 30.10.2013 r. o godz. 1015 , a o najkorzystniejszej ofercie zadecyduje cena.

  2. W przypadku złożenia ofert z taką samą najniższą ceną brutto, oferenci którzy złożyli tożsame, najniższe oferty zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych.

  3. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi oferentami negocjacje.

  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty mailowej w okresie 5 dni roboczych od dnia wyboru.

 

VII. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Osobą wyznaczoną do kontaktu jest: Leszek Jabłoński, Nr telefonu: (89) 626 20 30, adres poczty elektronicznej

<e-mail>

VIII. INNE:

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi oferentami oraz możliwość unieważnienia zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

Wójt

mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-25 11:21:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-25 11:22:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-25 11:23:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2791 raz(y)