Zamówienia do 130.000 zł
Szczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 25/2013 NA WYKONANIE USŁUGI PRZETWORZENIA I PUBLIKACJI MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, METADANYCH ORAZ EWIDENCJI MIEJSCOWOŚCI ULIC I ADRESÓW - ważne do 30 października 2013 r. do godziny 10.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
I. ZAMAWIAJĄCY
GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY,
Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
NIP 984 01 62 034
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie usługi przetworzenie, publikacji i implementacji do systemu Atlas Warmii i Mazur:
-
Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego i metadanych wg ustandaryzowanego otwartego modelu danych dla opracowań planistycznych, który jest opublikowany na stronie: http://atlas.warmia.mazury.pl/index.php/aktualnosci/40-awim-w-realizacji-dyrektywy-inspire poprzez wybór jednego z wariantów:
WARIANT I
-
skanowanie wraz z kalibracją rysunków planu i SUiKZP;
-
wektoryzacja lub konwersja granicy planu i SUiKZP zawierające informacje o planie i SUiKZP w postaci tabeli atrybutowej wg. w/w standardu;
-
przygotowanie katalogu metadanych dla opracowań planistycznych;
-
publikacja metadanych w Atlasie Warmii i Mazur.
WARIANT II
-
skanowanie wraz z kalibracją rysunków planu i SUiKZP;
-
wektoryzacja lub konwersja granicy planu i SUiKZP zawierające informacje o planie w postaci tabeli atrybutowej wg. w/w standardu;
-
przygotowanie katalogu metadanych dla opracowań planistycznych;
-
wektoryzacja lub konwersja warstw miejscowych planów w postaci wektorowej np:
- tereny funkcjonalne,
- obszary i strefy stanowiące treść opracowań planistycznych,
- linie rozgraniczające,
- linie zabudowy;
-
Utworzenie rejestru MPZP;
-
Konwersja tekstu uchwał do formatu pdf;
-
Konwersja rysunków planów i SUiKZP do formatu pdf na potrzeby wydruku dobrej jakości;
-
Publikacja danych wektorowych (tylko plany), rastrowych jako załączniki i metadanych w Atlasie Warmii i Mazur.
WARIANT III
-
skanowanie wraz z kalibracją rysunków planu i SUiKZP;
-
wektoryzacja lub konwersja granicy planu i SUiKZP zawierające informacje o planie w postaci tabeli atrybutowej wg. w/w standardu;
-
przygotowanie katalogu metadanych dla opracowań planistycznych;
-
wektoryzacja lub konwersja warstw miejscowych planów w postaci wektorowej np:
- tereny funkcjonalne,
- obszary i strefy stanowiące treść opracowań planistycznych,
- linie rozgraniczające,
- linie zabudowy;
-
Utworzenie rejestru MPZP;
-
Konwersja tekstu uchwał do formatu pdf;
-
Konwersja rysunków planów i SUiKZP do formatu pdf na potrzeby wydruku dobrej jakości;
-
Publikacja danych wektorowych (tylko plany), rastrowych jako załączniki i metadanych w Atlasie Warmii i Mazur;
-
Wdrożenie modułu do tworzenia i zarządzania rejestrami opracowań planistycznych;
-
Powiązanie odpowiednich fragmentów tekstu uchwał z terenami funkcjonalnymi oraz strefami na potrzeby automatycznego generowania wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń z opracowań planistycznych;
-
Opracowanie i konfiguracja szablonów dokumentów: wypisu, wyrysu i zaświadczeń z MPZP i SUiKZP.
-
Danych dotyczących rejestrów ulic i adresów (prowadzenia numeracji porządkowej nieruchomości) w danej JST województwa warmińsko-mazurskiego do formatu i struktury danych zgodnych ze specyfikacją modelu pojęciowego danych ewidencji miejscowości, ulic i adresów zawartą w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. poz. 125) z późniejszymi zmianami.
III. TERMIN, SPOSÓB I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
-
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: wg. dokumentu zamówienia, nie krócej niż 14, nie dłużej niż 21 dni roboczych od momentu przekazania (protokołem przekazania) Wykonawcy materiałów źródłowych do opracowania.
-
Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z opublikowanym na stronie Atlasu Warmii i Mazur standardem - http://atlas.warmia.mazury.pl/index.php/aktualnosci/40-awim-w-realizacji-dyrektywy-inspire.
-
Po wykonaniu zamówienia, Zamawiający podpisze z Wykonawcą protokół odbioru Zamówienia, który o ile będzie podpisany bez zastrzeżeń, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę z 14 dniowym terminem płatności.
-
Protokół odbioru zamówienia zostanie podpisany przez Zamawiającego jeśli zrealizowane przez Wykonawcę Zamówienie zostanie opublikowane bez zastrzeżeń w systemie Atlas Warmii i Mazur.
-
Zamawiający zastrzega sobie 7 dni roboczych na sprawdzenie dostarczonego zamówienia oraz publikacje danych będących przedmiotem zamówienia w systemie Atlas Warmii i Mazur.
-
Jeśli zamówienie nie będzie spełniać wymagań i narzuconego standardu oraz nie będzie możliwa publikacja danych w Atlasie bez zastrzeżeń, Wykonawca zostanie wezwany do poprawy Zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.
-
W przypadku niedotrzymania 7 dniowego terminu doprowadzenia zamówienia do publikacji w Atlasie Warmii i Mazur bez zastrzeżeń, Zamawiający naliczy karę, liczoną od dnia zakończenia w/w 7 dniowego terminu przewidzianego na usunięcie usterek.
-
Zamawiający udostępni Wykonawcy dane dostępowe do Atlasu Warmii i Mazur niezbędne do wykonania Zamówienia.
-
Za każdy dzień zwłoki w realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczenia kary w wysokości 0,5% wartości Zamówienia.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferent powinien stworzyć ofertę na podstawie informacji uzyskanych od osoby wskazanej w niniejszym zamówieniu do kontaktu. Wysokość oferty powinna być uzależniona od ilości i rodzaju danych do przetworzenia.
Oferta powinna:
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres email.
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Oferent składa tylko jedną ofertę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
-
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w terminie do 30 października 2013 r. do godziny 1000 -
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VI. OCENA OFERT I INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
-
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 30.10.2013 r. o godz. 1015 , a o najkorzystniejszej ofercie zadecyduje cena.
-
W przypadku złożenia ofert z taką samą najniższą ceną brutto, oferenci którzy złożyli tożsame, najniższe oferty zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych.
-
Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi oferentami negocjacje.
-
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty mailowej w okresie 5 dni roboczych od dnia wyboru.
VII. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Osobą wyznaczoną do kontaktu jest: Leszek Jabłoński, Nr telefonu: (89) 626 20 30, adres poczty elektronicznej
VIII. INNE:
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi oferentami oraz możliwość unieważnienia zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Wójt
mgr Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-10-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-10-25 11:21:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-10-25 11:22:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-25 11:23:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2791 raz(y) |