Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację tablic informacyjnych dla inwestycji zrealizowanych w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012” o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w złotych równowartości 14 000 euro

Informacja ogłoszona dnia 2013-08-02 14:42:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację tablic informacyjnych dla inwestycji zrealizowanych w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012” o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w złotych równowartości 14 000 euro

ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Janowiec Kościelny; 13-111 Janowiec Kościelny 62, NIP 984 016 20 34
zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację dwóch tablic informacyjnych dla inwestycji zrealizowanej w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012” 

Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych według załączonych wzorów załączonych poniżej.
Wzór Nr 1:
Parametry techniczne i sposób montażu: wymiary min. 0,7 x 1,0 m z blachy aluminiowej foliowanej, na konstrukcji stalowej - zabetonowanej na głębokości 80 cm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wzór Nr 2:
Parametry techniczne i sposób montażu: wymiary min. 0,7 x 1,2 m z blachy aluminiowej foliowanej, na konstrukcji stalowej - zabetonowanej na głębokości 80 cm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Kolorystyka tablic – zgodnie z załączonymi poniżej wzorami

Opis sposobu obliczania ceny:

Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.

Uwaga. Należy podać cenę dostawy samych tablic oraz tablic wraz ze stelażem i montażem.

Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty, które będzie ekonomicznie najkorzystniejsza dla Zamawiającego.

Termin wykonania zamówienia:
do dnia 2 tygodnie od otrzymania zlecenia ze strony Zamawiającego

Miejsce i sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną - na adres: podając w temacie wiadomości „tablice informacyjne Orlik” lub: osobiście w siedzibie Zamawiającego; drogą pocztową - na adres: 13-111 Janowiec Kościelny 62

Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 9 sierpnia 2013 r. do godziny 12.00 (decyduje termin wpływu do Urzędu Gminy).

Osoba do kontaktu:
Stanisław Wrzeszczyński
tel.: 89 626 20 61
e-mail:

Z up Wójta
Zofia Wielgus

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-02 14:41:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-02 14:42:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-16 10:49:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4999 raz(y)