Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE - „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny” - ważne do dnia 13 czerwca 2013 r. do godziny 12:00

Informacja ogłoszona dnia 2013-06-06 09:40:22 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 6.06.2013 r.

 


GT.271.11.2013

ZAPYTANIE OFERTOWE


Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759 ze zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy.


Wójt Gminy Janowiec Kościelny zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców  do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.:  “Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”.

I. Zamawiający:
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
tel.: 89 626 20 02, fax 89 626 21 86
e-mail:

<e-mail>

;    www.janowiec.com.pl
 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: transporcie i unieszkodliwianiu azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo – cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych  i jednostki samorządu terytorialnego.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Janowiec Kościelny w następujących miejscowościach: Szczepkowo Borowe, Janowiec Kościelny, Miecznikowo – Kołaki, Kownatki – Falęcino, Kuce, Nowa Wieś Wielka, Miecznikowo – Siwe, Napierki, Bukowiec Wielki, Górowo – Trząski, Krajewo Wielkie.

2. Zakres zadania obejmuje:
Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 3 590 m2 tj. 39,49 Mg (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej  posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl).

Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od mieszkańców i jednostki samorządu terytorialnego wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.

Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych  z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).

Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do  opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji o których mowa w Załączniku Nr 1  z zachowaniem terminu 14 dni licząc od dnia podpisania umowy.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia obmiaru przedmiotu zamówienia.

3. Zakończenie prac na każdej nieruchomości będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający ilości wywiezionych wyrobów zawierających azbest (w m2),
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót  i oczyszczenia terenu z azbestu.

4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.

III. Wymagany termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2013 roku.

IV. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;
c) decyzję marszałka  zatwierdzającą program gospodarki odpadami;
d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
f) dokumenty potwierdzające ukończenie przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.


V. Szczegółowe zasady wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:

KRYTERIUM – cena - waga 100 %


VI. Sposób złożenia oferty:

Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu można składać do dnia 13 czerwca 2013 r. do godziny 12:00 pocztą lub osobiście na adres:
Urząd Gminy, Janowiec Kościelny 62 (sekretariat, pokój nr 4, parter), 13-111 Janowiec Kościelny z dopiskiem na kopercie “Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny w 2013 r.”, nie otwierać przed 13 czerwca 2013 r. do godz. 12.00

Osoba upoważniona do kontaktu:
Paweł Oman
Podinspektor ds. infrastruktury komunalnej
Tel.: 89 626 25 15

Wójt

mgr Bożena Grochala

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-06 09:33:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-06 09:40:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-20 10:33:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3164 raz(y)