Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE CENOWE Nr 21/2012 -„odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013” - ważne do dnia 24.10.2012 r., do godziny 10.00

Informacja ogłoszona dnia 2012-10-04 12:59:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 4.10.2012 r.

 

Znak sprawy:

GT.271.21.2012

 

ZAPYTANIE CENOWE NR 21/2012

 

Zamawiający: Urząd Gminy Janowiec Kościelny


Przedmiot zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013

Termin realizacji

zamówienia: do 30.04.2013 r.


Istotne warunki zamówienia:

  1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, iż dysponuje ciągnikiem dwunapędowym z pługiem odśnieżającym (umowa użyczenia, wynajmu, leasingowa, oświadczenie) - w ofercie można zaoferować inne pojazdy służące do odśnieżania dróg. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wystawienia faktury VAT. W ofercie należy wskazać preferowany rejon odśnieżania.

  2. Zamawiający udzieli zamówienia oferentom, którzy – spełniają opisane wyżej wymagania – zaoferują najniższą cenę brutto za 1 godzinę pracy sprzętu.

  3. Przewiduje się zawarcie w wyniku niniejszego postępowania standartowej umowy o dzieło z terminem realizacji do 30.04.2013 r., odśnieżanie dróg będzie odbywać się sukcesywnie, w/g potrzeb.


Sposób przygotowania

oferty: Ofertę sporządzoną na dołączonym wzorze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:

  1. nazwa i adres zamawiającego:
    Urząd Gminy Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny

  2. Nazwa i adres oferenta

  3. Napis: Zapytanie cenowe - odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013


Miejsce i termin
składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 24.10.2012 r., do godziny 1000 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, w sekretariacie (pokój nr 4)


Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:

  • Paweł Oman tel. 89 626-25-15

  • Stanisław Wrzeszczyński – tel. 89 626-20-61

    Wójt
    mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-04 12:50:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-04 12:59:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-04 12:59:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3552 raz(y)