Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE -“USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY ” - ważne do 8.06.2012 roku do godz. 10.00

Informacja ogłoszona dnia 2012-06-01 08:51:28 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 1.06.2012 r.

GT.271.10.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759 ze zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy.

    Wójt Gminy Janowiec Kościelny zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców  do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.:  „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”.

I. Zamawiający:
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
tel.: 89 626 20 02, fax 89 626 21 86
e-mail: ;    www.janowiec.com.pl
 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo –cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych  i jednostki samorządu terytorialnego.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Janowiec Kościelny w następujących miejscowościach: Nowa Wieś Dmochy, Stare Połcie, Miecznikowo – Cygany, Szczepkowo Borowe, Szczepkowo – Iwany, Zaborowo, Kownatki – Falęcino, Powierż, Smolany – Żardawy, Piotrkowo, Gniadki, Miecznikowo - Kołaki.

2. Zakres zadania obejmuje:
1). Demontaż płyt falistych azbestowo - cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków została określona na około 2 166,40 m2 tj. 23,831 Mg  (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej  posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl).
2). Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 890,00 m2 tj. 9,79 Mg (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej  posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl)..

Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od mieszkańców i jednostki samorządu terytorialnego wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.

Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych   z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).

Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do  opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji o których mowa w Załączniku Nr 1  z zachowaniem terminu do dnia 15.09.2012 r.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia obmiaru przedmiotu zamówienia.

3. Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzający ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (w m2),
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót   i oczyszczenia terenu z azbestu.

4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.

III. Wymagany termin realizacji zamówienia:

od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2012 roku.

IV. Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;
c) decyzję marszałka  zatwierdzającą program gospodarki odpadami;
d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
f) dokumenty potwierdzające ukończenie przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.


V. Szczegółowe zasady wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:

KRYTERIUM – cena - waga 100 %.

W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:

liczba punktów za kryterium =         cena najniższa x 100 pkt
                                                                 -----------------------------------
                                                                   cena  oferty badanej


Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

W przypadku gdy kwota złożonej oferty przekroczy kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na realizację zadania, dopuszcza się negocjacje z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.



Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu można składać do dnia 8 czerwca 2012 r. do godziny 10:00 pocztą lub osobiście na adres:
Urząd Gminy, Janowiec Kościelny 62 (sekretariat, pokój nr 4, parter), 13-111 Janowiec Kościelny z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”, nie otwierać przed 8 czerwca 2012 r. do godz. 10.00

Osoba upoważniona do kontaktu:
Paweł Oman

Podinspektor ds. infrastruktury komunalnej
Tel.: 89 626 25 15

Wójt
mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-01 08:45:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-01 08:51:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-01 08:51:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2752 raz(y)