Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE - dotyczy dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym w okresie od 02.01.2017 roku do 31.12.2017 roku - ważne do dnia 29.12.2016r. do godz. 9.00

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-16 14:12:09 przez Zofia Wielgus, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak sprawy : ZS. 271.1.2016
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wyłonienie Wykonawcy  zamówienia o  wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
 
Ze względu na wartość zamówienia, nie przekraczającą 30 000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych- art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r., poz.907 ze zm.)
Zapytanie ofertowe: dotyczy dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym w okresie od 02.01.2017 roku  do 31.12.2017 roku
 
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,
13-111 Janowiec Kościelny 61,
woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 089 6262017,  fax 089 6262017
 e-mail:
www. Janowiec.schoolpage.pl
REGON: 510905309  NIP: 9840145509
 
II. Opis przedmiotu zamówienia
  1.  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, transportem oraz na koszt i ryzyko  Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy asortymentowo-cenowy (załącznik nr 3 do oferty) .Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
  2. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane na bieżąco zgodnie  z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły żywnościowe są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez zamawiającego .
  3. Podane w załączniku nr 3 ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy.
  4. Zamówienie podzielono na 4 zadania.
 
Zadanie I - Różne produkty spożywcze (15800000-6)
Zadanie  II – Owoce i warzywa (15300000-1)
Zadanie  III – Mięso, wędliny, drób, ryby (15100000-9; 15220000-6)
Zadanie  IV – Produkty mączne (mrożone), warzywa mrożone (15851000-8; 15331170-9)                                     
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
   Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
 
III. Termin wykonania zamówienia
  1. Przedmiot umowy będzie dostarczany sukcesywnie do Zamawiającego przez okres 10 miesięcy od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r. (z wyłączeniem miesiąca lipca i  sierpnia).
  2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację dostawy w ciągu 24 godzin po zgłoszeniu zamówienia do magazynu Zamawiającego, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
 
 IV. Opis sposobu przygotowania ofert.
  1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, (na jedno lub więcej zadań). Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
  2. Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis celem jej identyfikacji. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki, w tym:
  1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
  2. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 2.
 
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę  formularz ofertowy asortymentowo-cenowy– wg. załączonego wzoru– załącznik nr 3.
  2. Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru ( kserokopia) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( kserokopia), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie ewentualne koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem:.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,13-111 Janowiec Kościelny 61,
i opatrzonej napisem:
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II     w Janowcu Kościelnym w okresie od 02.01.2017 roku do 31.12.2017 roku” z zaznaczeniem „Nie otwierać przed 29.12.2016 r. godz. 9:00”
 
V. Miejsce i termin składania ofert.
  1. Ofertę w zamkniętej, opisanej kopercie należy złożyć do dnia 29.12.2016r. do godz. 9.00   w Sekretariacie Zespołu Szkół w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61.
  2. Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) o terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia do zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym bądź złożenia zlecenia poczcie kurierskiej. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
  3. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego dnia 29.12.2016 r. o godz. 9:30
  4. Oferta niezgodna z warunkami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu zostanie odrzucona.
 
VI. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Cena oferty musi zawierać koszty transportu do miejsca przeznaczenia towaru, udzielone rabaty cenowe, podatek VAT. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  2. Wartości brutto w poszczególnych zadaniach powinny zostać obliczone zgodnie ze wzorem : cena jednostkowa netto x ilość= wartość netto + podatek VAT = wartość brutto.
  3. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę , którego oferta została poprawiona.
  4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto- 100%
            1) Do obliczenia punktowego zamawiający zastosuje następujący wzór:
                                                  Najniższa cena ofertowa brutto
                                   Cena =………………………………………………………...  x 100pkt x100%
                                                            Cena brutto badanej oferty
2) Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. spełniająca warunki w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zawierająca najniższą cenę ofertową brutto za całość zamówienia.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
VII. Termin związania ofertą
  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania   z ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania z ofertą  zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.
 
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą,  po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  1. Od rozstrzygnięcia niniejszego Zapytania ofertowego ( wyboru oferty) nie przysługują odwołania.
  2. Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem o wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.
 
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
 
  1. Pani Marianna Zakrzewska – Dyrektor Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,     w godz. od 8.00 -14.00, Tel: 89 626 20 17
  2. Pani Wioletta Duchna – Kierownik Stołówki w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, w godz. 7.00 – 15.00, Tel: 89 626 20 17.
                         
      Data, 16.12.2016r.                                                                                  Zatwierdzam:                  
DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ
                                                                                       W JANOWCU KOŚCIELNYM
                                                                                              Marianna Zakrzewska
 
 Załączniki do zapytania ofertowego:
  • - wzór oferty – Załącznik nr 1                                                                           
  • -  projekt umowy – Załącznik nr 2                                            
  • - formularz ofertowy – (asortymentowo cenowy)-  Załącznik nr 3
  • - oświadczenie o braku powiązań – Załącznik nr 4
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marianna Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marianna Zakrzewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-16 14:04:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-16 14:12:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-29 14:44:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3152 raz(y)