Zamówienia do 130.000 zł
Szczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2016/2017 "- ważne do dnia 9 listopada 2016 r., do godz. 14.00
Informacja ogłoszona dnia 2016-11-02 13:50:09 przez Zofia Wielgus, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Janowiec Kościelny, dnia 2.11.2016 r.
Znak sprawy:
GT.271.20.2016
ZAPYTANIE CENOWE NR 20/2016
Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny
Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Janowiec Kościelny . w sezonie zimowym 2016/2017
Termin realizacji
zamówienia: do dnia 30 kwietnia 2017 r.
I. Istotne warunki zamówienia:
-
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, iż dysponuje ciągnikiem dwunapędowym o mocy min. 100 KM wraz z pługiem odśnieżającym (złożyć stosowne oświadczenie o posiadaniu zestawu odśnieżającego). W ofercie można przedstawić także inne pojazdy, służące do odśnieżania dróg. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wystawienia faktury VAT. W ofercie należy wskazać preferowany rejon odśnieżania (rejon I, II lub III).
-
Wykonawca musi być dyspozycyjny. W przypadku świadczenia przez Wykonawcę usług na rzecz innego Zamawiającego, Wykonawca musi udokumentować, że posiada odpowiednią ilość sprzętu służącego do odśnieżania dróg, aby jednocześnie mógł świadczyć usługę u wszystkich Zamawiających, z którymi zawarł lub zawrze umowy.
-
Do złożonej oferty należy załączyć kopię dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym będzie świadczona usługa oraz kopię prawa jazdy operatora ciągnika.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w rejonach odśnieżania.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania lub jego unieważnienia, bez podania powodu.
-
Wykonawca może uzyskać zlecenie na jeden rejon odśnieżania.
-
Zamawiający udzieli zamówienia oferentom, którzy spełniają opisane wyżej wymagania – zaoferują najniższą cenę brutto za 1 godzinę pracy sprzętu.
-
W wyniku niniejszego postępowania przewiduje się zawarcie standardowej umowy o dzieło, z terminem realizacji do dnia 30 kwietnia 2017 r. Odśnieżanie dróg będzie odbywać się sukcesywnie, w/g potrzeb.
-
Pozostałe warunki wykonania usługi zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część niniejszego zapytania.
II. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną na dołączonym wzorze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny
2. Nazwa i adres Wykonawcy
3. Napis: Zapytanie cenowe – Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2016/2017
III. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 9 listopada 2016 r., do godz. 1400 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, w sekretariacie (pokój nr 4).
Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
-
Paweł Oman, tel. 89 626 25 15
-
Mateusz Moszczyński, tel. 89 626 20 61
Wójt Gminy
Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mateusz Moszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mateusz Moszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-11-02 13:47:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-11-02 13:50:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-11-16 11:55:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2499 raz(y) |