Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2016/2017 "- ważne do dnia 9 listopada 2016 r., do godz. 14.00

Informacja ogłoszona dnia 2016-11-02 13:50:09 przez Zofia Wielgus, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 2.11.2016 r.
 
Znak sprawy:
GT.271.20.2016
ZAPYTANIE CENOWE NR 20/2016
 
 
Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny
 
Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Janowiec Kościelny . w sezonie zimowym 2016/2017
Termin realizacji
zamówienia: do dnia 30 kwietnia 2017 r.
 
I. Istotne warunki zamówienia:
  1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, iż dysponuje ciągnikiem dwunapędowym o mocy min. 100 KM wraz z pługiem odśnieżającym (złożyć stosowne oświadczenie o posiadaniu zestawu odśnieżającego). W ofercie można przedstawić także inne pojazdy, służące do odśnieżania dróg. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wystawienia faktury VAT. W ofercie należy wskazać preferowany rejon odśnieżania (rejon I, II lub III).
  2. Wykonawca musi być dyspozycyjny. W przypadku świadczenia przez Wykonawcę usług na rzecz innego Zamawiającego, Wykonawca musi udokumentować, że posiada odpowiednią ilość sprzętu służącego do odśnieżania dróg, aby jednocześnie mógł świadczyć usługę u wszystkich Zamawiających, z którymi zawarł lub zawrze umowy.
  3. Do złożonej oferty należy załączyć kopię dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym będzie świadczona usługa oraz kopię prawa jazdy operatora ciągnika.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w rejonach odśnieżania.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania lub jego unieważnienia, bez podania powodu.
  6. Wykonawca może uzyskać zlecenie na jeden rejon odśnieżania.
  7. Zamawiający udzieli zamówienia oferentom, którzy spełniają opisane wyżej wymagania – zaoferują najniższą cenę brutto za 1 godzinę pracy sprzętu.
  8. W wyniku niniejszego postępowania przewiduje się zawarcie standardowej umowy o dzieło, z terminem realizacji do dnia 30 kwietnia 2017 r. Odśnieżanie dróg będzie odbywać się sukcesywnie, w/g potrzeb.
  9. Pozostałe warunki wykonania usługi zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część niniejszego zapytania.
 
II. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną na dołączonym wzorze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny
2. Nazwa i adres Wykonawcy
3. Napis: Zapytanie cenowe – Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2016/2017
 
III. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 9 listopada 2016 r., do godz. 1400 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, w sekretariacie (pokój nr 4).
Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
  • Paweł Oman, tel. 89 626 25 15
  • Mateusz Moszczyński, tel. 89 626 20 61
Wójt Gminy
Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mateusz Moszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mateusz Moszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-02 13:47:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-02 13:50:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-16 11:55:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2499 raz(y)