Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro - „Doposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym – dostawa kompletu zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL 9.1.1” - ważne do 20 sierpnia 2014 r. do godz.10.00

Informacja ogłoszona dnia 2014-08-04 13:20:07 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak sprawy: Oś. 271.1.5.2014

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro



Ze względu na wartość zamówienia, nie przekraczającą 30 000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.)





Gmina Janowiec Kościelny kieruje zapytanie ofertowe i zaprasza do składania oferty w celu wyłonienia Wykonawcy na Doposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym – dostawa kompletu zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL 9.1.1”


1. Nazwa i adres Zamawiającego

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny

tel. (89) 626 20 02, fax: (89) 626 21 86

e-mail:

<e-mail>

http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/

REGON: 510743019 NIP: 09840162034



2. Opis przedmiotu zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest doposażenie poprzez zakup kompletu zabawek, pomocy edukacyjnych i artykułów plastycznych dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym:

 

a) Przedmiotem zamówienia w zakresie części I:

Doposażenie poprzez zakup i dostawę artykułów plastycznych dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1.

 

b) Przedmiotem zamówienia w zakresie części II:

Doposażenie poprzez zakup i dostawę kompletu zabawek dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 2

 

c) Przedmiotem zamówienia w zakresie części III:

Doposażenie poprzez zakup i dostawę kompletu pomocy dydaktycznych dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3






Kod CPV:

CPV 37.52.00.00 - Zabawki

CPV 39.16.21.00 – Pomoce dydaktyczne

CPV 37.50.00.00 – Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

 

2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zapytania ofertowego zawarto w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3 do niniejszego zapytania.

2.2.Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe artykuły, które zostały szczegółowo opisane w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.

2.3. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.

2.4. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia artykułów pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania.

Miejsce dostawy i montażu: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,
13-111 Janowiec Kościelny 61

2.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, jednak preferowane są oferty całościowe

2.6. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie artykułów nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W przypadku użytych w opisie nazw, zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, tzn. takich, które mają takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze co wskazany w opisie konkretny z nazwy lub pochodzenia.

2.7. Zamawiający – Gmina Janowiec Kościelny nie będzie pokrywał kosztów związanych z dostarczeniem artykułów /zabawek, pomocy dydaktycznych, art.plastycznych/ do miejsca realizacji projektu (dostawy, przesyłki, transportu)

 

3.Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy



4.Warunki płatności

Przelew w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury i dostarczenia przedmiotu zamówienia.

 

5.Kryteria oraz sposób oceny oferty

Przy wyborze i ocenie oferty zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

  1. Cena – 100 %

 

6.Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym lub przesłać na adres:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w nieprzekraczalnym terminie do dnia
20 sierpnia 2014 r. do godz.10.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7.Sposób przygotowania oferty

 

7.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania wraz z przedstawieniem katalogu oferowanych artykułów, w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki w tym parafowany wzór umowy. Formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez uprawnioną osobę/osoby, być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodnej z oryginałem.

 

7.2.Oferta winna być złożona w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: Oferta „Doposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowcu Kościelnym – dostawa kompletu zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL 9.1.1” z zaznaczeniem „Nie otwierać przed godz. 11.00, 20 sierpnia 2014 r.

 

8. Otwarcie ofert nastąpi 20 sierpnia 2014 r. w siedzibie Zamawiającego o godz.11.00

 

9. Oferta niezgodna z warunkami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu zostanie odrzucona.

 

10. O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną powiadomieni mailowo lub za pośrednictwem faxu.

 

11.Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

13. Od rozstrzygnięcia niniejszego Zapytania ofertowego (wyboru oferty) nie przysługują odwołania

 

14. Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym .

 

15.Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami

Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami następujące osoby:

 

  1. Marianna Zakrzewska – koordynator projektu (896262017),

    <e-mail>

    , z , Zespół Szkół w Janowcu Kościelnym w godz. 8.00 – 14.00 – w sprawach merytorycznych odnoszących się do opisu przedmiotu zamówienia

 

  1. Karina Rogalska – Kierownik Referatu Oświaty (896262499)

    <e-mail>

    , Urząd Gminy w Janowcu Kościelnym 62, pok. 8 w godz. 8.00 – 14.00

 

16. Załączniki do zapytania cenowego:

 

  • Szczegółowy opis zamówienia – załącznik nr 1- artykuły plastyczne

  • Szczegółowy opis zamówienia – załącznik nr 2 – komplet zabawek

  • Szczegółowy opis zamówienia – załącznik nr 3 – pomoce dydaktyczne

  • Formularz oferty - Załącznik nr 4

  • Wzór umowy - załącznik nr 5

 

 

INFORMACJE DODATKOWE

1. Oferowany towar ma być równoważny z powyższą specyfikacją lub lepszy jakościowo i funkcjonalnie.

2. Wszystkie dostarczone artykuły / zabawki, pomoce dydaktyczne, art.plastyczne/ powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży. Wyroby muszą spełniać wymogi norm europejskich i muszą być dopuszczone do użytku dla dzieci przedszkolnych.

z up. Wójta

Zofia Wielgus
Sekretarz Gminy

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karina Rogalska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karina Rogalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-08-04 13:14:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-08-04 13:20:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-08-21 13:57:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4453 raz(y)