ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-03-02 12:20:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Janowiec Kościelny, 02.03.2012

 

Mieszkańcy Gminy Janowiec Kościelny

 

I N F O R M A C J A

Działając na podstawie § 22 ust. 6 Statutu Gminy, nadanego uchwałą Nr XXVI/151/09 Rady Gminy Janowiec Kościelny z dnia 23 września 2009 roku w sprawie Statutu Gminy Janowiec Kościelny (Dz.Urz. Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 28 grudnia 2009r., Nr 198, poz. 2778), podaję do publicznej wiadomości zawiadomienie o terminie, miejscu i przedmiocie obrad – poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej:

Zwołuję na dzień 5 marca 2012 roku (poniedziałek ) XV nadzwyczajną sesję Rady Gminy Janowiec Kościelny, która odbędzie się o godz. 12.oo w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Janowiec Kościelny.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji rady Gminy.

  2. Przedstawienie porządku obrad.

  3. Spotkanie z Dyrektorem Operacyjnym PKS Olsztyn.

  4. Podjęcie uchwał w sprawach :

    - przyjęcia „ Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Janowiec Kościelny na lata 2012-2032”.

    - przyjęcia zmian Statutu Ekologicznego Związku Gmin „Działdowszczyzna”.

  5. Wolne wnioski.

  6. Zakończenie sesji.

Przewodniczący Rady

Tomasz Zakrzewski

« powrót do poprzedniej strony