Udostępnianie danych
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-07-16 13:22:48 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach
Opłaty:
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej - 17 zł ( ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm) - na podst. ustawy z dnia 16.XI.2006r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr. 225 poz 1635 ze zm.)
Termin załatwienia sprawy:
Do 14 dni.
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Organizacyjny
pok. Nr 5
tel (0-89) 626-20-48
Tryb odwoławczy:
Brak
Informacje dodatkowe:
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna. Oznacza to m.in. możliwość dostępu osób trzecich do przeglądania ewidencji.
Podstawy prawne:
Art. 24 ustawy z dnia 2.07.2004 o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173 poz. 1807 ze zm.)