Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY Urząd Gminy 13-111 Janowiec Kościelny 62 OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE, polegające na: dokończeniu budowy kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” wraz z budynkiem zaplecza sanitarno – szatniowego w Janowcu Kościelnym
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 237757-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-26 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-26 10:15:00
Miejsce złożenia oferty: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Janowcu Kościelnym 62 13-111 Janowiec Kościelny
Ogłoszono dnia: 2012-11-09 przez Stanisław Wrzeszczyński
Treść:
Janowiec Kościelny, 9 listopada 2012 r. Nr postępowania: GT. 271.11.2012
O G Ł O S Z E N I E
GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
Urząd Gminy
13-111 Janowiec Kościelny 62
ogłasza przetarg nieograniczony
adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/
na ROBOTY BUDOWLANE, polegające na:
dokończeniu budowy kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” wraz z budynkiem zaplecza sanitarno – szatniowego w Janowcu Kościelnym
CPV: 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest :
a) budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62,0 m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m)
b) budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
c) ogrodzenie terenu
d) oświetlenie terenu
e) budowa chodników
f) budowa budynku zaplecza sanitarno – szatniowego o konstrukcji murowanej
2. Zakres i sposób wykonania zamówienia określa:
· przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
· zrealizowany już zakres rzeczowy, szczegółowo opisany w rozdziale 1 Specyfikacji
3. Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28 grudnia 2012 r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać osobiście w Urzędzie Gminy w Janowcu Kościelnym (pokój nr 10) w godz. 8.00 -14.00. lub po złożeniu odpowiedniego wniosku: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na e-mail: gmina@janowiec.com.pl lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego: www.janowiec.com.pl
Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia;
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerami jako załącznik do oferty:
1. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty:
1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 800.000,00 zł – wystawioną przed upływem terminu składania ofert
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły "Spełnia - Nie spełnia", wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ
W Załączniku Nr 10 (projekt umowy) zawarte są klauzule dotyczące możliwościi warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Janowcu Kościelnym 62
13-111 Janowiec Kościelny
do dnia:
26 listopada 2012 roku do godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2012 roku o godz. 10:15 w pokoju nr 4a (sala narad) Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym.
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
Zamawiający nie zamierza aneksować umowy, chyba że zaistnieją warunki, wynikające z § 12 projektu umowy, która jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9 listopada 2012 r. , pod poz. 237757-2012
WÓJT
mgr Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-09 16:01:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-09 16:38:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-26 12:42:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2808 raz(y) |