Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2010Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w wymiarze 1/2 etatu
Miejsce pracy: Janowiec Kościelny
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Data udostępnienia: 2010-08-09
Ogłoszono dnia: 2010-08-09 przez Bożena Grochala
Termin składania dokumentów: 2010-12-30 00:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2010
Zlecający: Urząd Gminy Janowiec Kościelny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
-
nieposzlakowana opinia.
-
co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
-
ukończone studia prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra lub podyplomowe studia administracyjne,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
-
znajomość przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, a także z zakresu Prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ochrony danych osobowych, kpa, o zmianie imieniai nazwiska o ewidencji ludności,
-
umiejętność, obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX,
b. Wymagania dodatkowe:
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Realizowanie obowiązków wynikających z ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, w szczególności:
a) prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
b) sporządzanie aktów urodzenia,
c) sporządzanie aktów małżeństwa,
d) sporządzanie aktów zgonu,
e) prostowanie, ustalanie treści, odtwarzanie i uzupełnianie aktów stanu cywilnego,
f) sporządzanie i wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego,
g) wydawanie zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego lub o ich braku wraz o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego,
-
Wydawanie decyzji wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego wpisach oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
-
Wydawanie decyzji na podstawie ustawy o zmianie imion i nazwisk;
-
Prowadzenie spraw wynikających z Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a zwłaszcza przyjmowanie oświadczeń o;
a) wstąpieniu w związek małżeński,
b) braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa oraz wydaniu zezwolenia na zawarcie małżeństwa przed upływem miesięcznego terminu,
c) wyborze nazwiska jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa, d) powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
e) uznaniu dziecka,
f) nadaniu dziecku nazwiska męża matki.
V. Wymagane dokumenty:
-
oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
-
CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
-
Zaświadczenie potwierdzające stan zdrowia do zatrudnienia na stanowisko.