ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2010

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze do spraw infrastruktury komunalnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Janowiec Kościelny

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Data udostępnienia: 2010-06-25

Ogłoszono dnia: 2010-06-25 przez Bożena Grochala

Termin składania dokumentów: 2010-07-15 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2010

Zlecający: Urząd Gminy Janowiec Kościelny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) ukończone studia wyższe,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
d) niekaralność (osoby, które nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe)
e) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej, postępowania administracyjnego , budowy dróg, leśnictwa, ochrony środowiska, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, zamówień publicznych, ochrony przeciwpożarowej.
b. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane kierunki studiów w zakresie: drogownictwa,budownictwa i ochrony środowiska,
b) doświadczenie zawodowe z zakresu, o którym mowa w pkt. 1,
c) znajomość tematyki z zakresu pozyskiwania środków europejskich,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania wykonywane na stanowisku:
a) zadania z zakresu dróg, komunikacji i transportu,
b) zadania z zakresu ochrony przyrody i środowiska,
c) zadania z zakresu gospodarki komunalnej i p.poż.
d)zadania obronne i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,
e) zadania związane z ochroną Gminy przed powodziami i innymi zdarzeniami losowymi.

V. Wymagane dokumenty:

a) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
e) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
f) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz o dodatkowych kwalifikacjach,
g) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-07-15 00:00:00
c. Miejsce:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko infrastruktury komunalnej”, w terminie do dnia 15 lipca 2010 roku.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę faktycznego wpływu do Urzędu Gminy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:    http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Janowiec Kościelny.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszone zostaną osoby, które spełniają wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu i przedłożą komplet dokumentów.
2. Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Ogłoszenie o naborze może być w każdej chwili unieważnione bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
mgr inż. Danuta Puchalska

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony