ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2010

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w wymiarze 1/2 etatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Janowiec Kościelny

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Data udostępnienia: 2010-01-21

Ogłoszono dnia: 2010-01-21 przez Bożena Grochala

Termin składania dokumentów: 2010-03-30 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2010

Zlecający: Urząd Gminy Janowiec Kościelny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

  4. nieposzlakowana opinia.

  5. co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

  6. ukończone studia prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra lub podyplomowe studia administracyjne,

  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,

  8. znajomość przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, a także z zakresu Prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ochrony danych osobowych, kpa, o zmianie imieniai nazwiska o ewidencji ludności,

  9. umiejętność, obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Realizowanie obowiązków wynikających z ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, w szczególności:

    a) prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,

    b) sporządzanie aktów urodzenia,

    c) sporządzanie aktów małżeństwa,

    d) sporządzanie aktów zgonu,

    e) prostowanie, ustalanie treści, odtwarzanie i uzupełnianie aktów stanu cywilnego,

    f) sporządzanie i wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego,

    g) wydawanie zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego lub o ich braku wraz o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego,

  2. Wydawanie decyzji wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego wpisach oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;

  3. Wydawanie decyzji na podstawie ustawy o zmianie imion i nazwisk;

  4. Prowadzenie spraw wynikających z Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a zwłaszcza przyjmowanie oświadczeń o;

    a) wstąpieniu w związek małżeński,

    b) braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa oraz wydaniu zezwolenia na zawarcie małżeństwa przed upływem miesięcznego terminu,

    c) wyborze nazwiska jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa, d) powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,

    e) uznaniu dziecka,

    f) nadaniu dziecku nazwiska męża matki.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

  2. list motywacyjny,

  3. kwestionariusz osobowy,

  4. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

  5. oświadczenie o niekaralności,

  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  7. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

  8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

  9. Zaświadczenie potwierdzające stan zdrowia do zatrudnienia na stanowisko.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-03-30 00:00:00
b. Sposób:


c. Miejsce:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” , do dnia 30 marca 2010r (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

« powrót do poprzedniej strony