ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Janowiec Kościelny

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: -

Data udostępnienia: 2012-03-15

Ogłoszono dnia: 2012-03-15 przez Jadwiga Komorowska

Termin składania dokumentów: 2012-03-31 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2012

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
OGŁOSZENIE 
O  NABORZE  NA  WOLNE
STANOWISKO  URZĘDNICZE
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym :
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z 2008r. z późniejszymi zmianami)

O g ł a s z a m   Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze –  etat pełny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym .

Stanowisko: ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.

Miejsce pracy : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym .
Wymiar czasu pracy:   pełny  etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25kp)
Początek zatrudnienia: kwiecień 2012 r.
1) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
2) wykształcenie wyższe,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) nie był(a) prawomocnie skazany(a) za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) posiada biegłą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza programów Word i Excel):
b. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym z zakresu finanse i rachunkowość,
2) mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku administracji publicznej,
3) znajomość programu SIGNITY,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) umiejętność obsługi interesanta.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      1)   kompletowanie dokumentów i przygotowywanie decyzji na świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny,
      2) prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń  rodzinnych lub alimentacyjnych,
      3) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
      4) przeprowadzanie wywiadów wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
      5) przeprowadzanie wywiadów wynikających z ustawy o pomocy osobom  uprawnionym do alimentacji, 
      6)  analiza i weryfikacja potrzeb na świadczenia, sporządzanie i przesył sprawozdań, -  
      7)  prowadzenie rejestrów spraw dotyczących realizowanych zadań,
      8)  przygotowywanie zaświadczeń, pism i odpowiedzi z zakresu świadczeń rodzinnych i   funduszu alimentacyjnego,
      9)  archiwizowanie dokumentów ze stanowiska,
      10) wykonywanie innych prac zleconych Kierownika.

V. Wymagane dokumenty:

1) curriculum vitae, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
2) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
3) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
5) kopie dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6) kopie: dyplomu ukończenia szkoły lub studiów, kopia uprawnień,
7) inne dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności i osiągnięcia zawodowe,
8) opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat takie posiada),
9) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-03-31 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 marca 2012 roku do godz. 14.00 na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Janowiec Kościelny, pokój nr 2 w zamkniętej kopercie oznaczonej  imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko samodzielny referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”.
Aplikacje, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych a ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1990r. O pracownikach samorządowych (Dz. U z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) „.

VII. Informacje dodatkowe:

Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej opinii pracodawcy.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Jadwiga Komorowska
« powrót do poprzedniej strony