ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Wydział: Referat Organizacyjny

Ogłoszono dnia: 2019-01-24 10:47:30

Termin załatwienia

Do 1 miesiąca. Do 2 miesięcy sprawy szczególnie skomplikowane. Zgodnie z kpa.

Osoba kontaktowa

Ewelina Mierzejewska

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Janowiec Kościelny
13-111 Janowiec Kościelny 62 - pokój 2 (parter)

Telefon kontaktowy

89 626 20 48

Adres e-mail

gmina@janowiec.com.pl

Sposób załatwienia

W Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny nalezy złożyc wniosek o zameldowanie oraz formularz Zgłoszenia pobytu stałego lub formularz Zgłoszenia pobytu czasowego.
Wniosek wraz z uzasadnieniem powinien zawierać: 
a. dane osoby podlegającej zameldowaniu,
b. informację o charakterze pobytu (stały czy czasowy) oraz okres przebywania pod wskazanym adresem,
c. imię i nazwisko oraz adres osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu, w którym chcesz się zameldować,
d. dowody na poparcie twierdzeń zawartych we wniosku, a w przypadku wskazania świadków - podaj ich imiona, nazwiska i dokładne adresy.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny
13-111 Janowiec Kościelny 62 - pokój 2 (parter)

Wymagane Dokumenty

 
  1. Do wniosku dołącz:
    a. formularz "Zgłoszenia pobytu stałego" lub formularz "Zgłoszenia pobytu czasowego".
    (w zależności od deklarowanego we wniosku pobytu),
    b. pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).
  2. Pamiętaj o dokumencie tożsamości (dowód osobisty lub ważny paszport).
  3. Wniosek wszczyna postępowanie, po jego zakończeniu decyzję możesz odebrać osobiście lub może być ona wysłana pod wskazany adres.
 

Czas realizacji

Zgodnie z kpa.

Opłaty

 
10 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji.
17 zł - opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).
 
Opłaty należy dokonać przelewem, przekazem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Janowiec Kościelny.
Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi,wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
 

Tryb odwoławczy

Do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
 

Uwagi

Formalności załatwia osoba zainteresowana zameldowaniem.
  1.  Strona może brać udział w postępowaniu osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.
  2. Postępowanie dowodowe winno wykazać, że osoba która ubiega się o zameldowanie, zamieszkuje w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2018 r. poz.1382)
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1044 tj.)
  3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 2411)
  4. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096.).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewelina Mierzejewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Mierzejewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-24 10:47:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewelina Mierzejewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-24 10:47:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Mierzejewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-24 10:47:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
584 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony