ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Drukuj informacjęSprawa: Wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Szczegóły informacji

Wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:20:41

Termin załatwienia

Zgodnie z art. 35 §1, 2, 3 kpa - niezwłocznie lub gdy sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego - nie później niż w ciągu miesiąca, a gdy sprawa jest szczególnie skomplikowana - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania..

Osoba kontaktowa

Mateusz Moszczyński

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 10

Telefon kontaktowy

tel. (089) 626-20-61,

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o wydanie decyzji,
2. Załączniki:
- zgodnie z wnioskiem.

Opłaty

Opłata skarbowa:
 za wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu - 598 zł, z wyłączeniem wniosków składanych przez właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości.,
 za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby - 56,00 zł,
 za inną decyzję niż wymieniona powyżej - 10,00 zł,

Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.

Nie podlegają opłacie skarbowej czynności urzędowe oraz zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się na piśmie za pośrednictwem Wójta Gminy.

Uwagi

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w kancelarii Urzędu Gminy.

Podstawa prawna

 art. 50 ust. 1 i 2, art. 59 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647, ze zm.);
 art. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej – część I, pkt 8, 9, 53 załącznika (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.)
 art. 2 ust. 1, pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mateusz Moszczyńśki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-28 11:20:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Piotr Szempliński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-28 11:20:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Szempliński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-14 12:03:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2071 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony