Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa zestawów multimedialnych w ramach projektu pt. Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL.9.1.1 .Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa zestawów multimedialnych w ramach projektu pt. Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL.9.1.1 .Szczegóły informacji
Dostawa zestawów multimedialnych w ramach projektu pt. Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL.9.1.1 .
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny , Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 626 20 02, faks 89 626 21 86
Finansowanie: Środki UE
Nr UZP: 115808 - 2014
Termin składania ofert / wniosków: 2014-04-28 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-04-28 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Janowiec Kościelny pok. Nr 4 13-111 Janowiec Kościelny 62.
Ogłoszono dnia: 2014-04-04 przez Bożena Grochala
Treść:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do 5 punktów przedszkolnych w Janowcu Kościelnym, Waśniewie-Grabowie i Safronce po 1 komplecie zestawu multimedialnego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 5 szt. interaktywnych tablic dotykowych LED...
Termin składania ofert: 2014-04-14
Numer ogłoszenia: 129370 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 115808 - 2014 data 04.04.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 626 20 02, fax. 89 626 21 86.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00. miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Janowiec Kościelny pok. 4, 13-111 Janowiec Kościelny 62..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00. miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Janowiec Kościelny pok. 4, 13-111 Janowiec Kościelny 62..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.4.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Przedłużenie terminu składania ofert ze względu na istotne zmiany treści SIWZ..
Numer ogłoszenia: 122180 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 115808 - 2014 data 04.04.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 626 20 02, fax. 89 626 21 86.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Janowiec Kościelny pok. Nr 4 13-111 Janowiec Kościelny 62..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Janowiec Kościelny pok. Nr 4 13-111 Janowiec Kościelny 62..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.4.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Przedłużenie terminu składania ofert z uwagi na sprostowanie treści SIWZ..
Janowiec Kościelny: Dostawa zestawów multimedialnych w ramach projektu pt. Punkty w szkole czasem lepsze niż rzedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL.9.1.1 .
Numer ogłoszenia: 115808 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Kościelny , Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 626 20 02, faks 89 626 21 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów multimedialnych w ramach projektu pt. Punkty w szkole czasem lepsze niż przedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej POKL.9.1.1 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do 5 punktów przedszkolnych w Janowcu Kościelnym, Waśniewie-Grabowie i Safronce po 1 komplecie zestawu multimedialnego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 5 szt. interaktywnych tablic dotykowych LED 55 wraz z oprogramowaniem i uchwytem ściennym oraz 5 laptopów z systemem operacyjnym i pakietem biurowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.02.30.00-0, 30.21.31.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust 1. ustawy Pzp stanowiące zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust 1. ustawy Pzp stanowiące zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust 1. ustawy Pzp stanowiące zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust 1. ustawy Pzp stanowiące zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika Nr 1 do SIWZ 2. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt IV SIWZ. 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeśli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia siły wyższej (wydarzenia nieprzewidziane i poza kontrolą niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów, podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie projektu 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Wykonawcę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 4. Jeśli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Janowiec Kościelny pok. Nr 4 13-111 Janowiec Kościelny 62.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
mgr Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Grochala |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-04-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Grochala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-04-04 18:58:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-04-04 19:18:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-05-29 13:12:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2648 raz(y) |