ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Oddanie nieruchomości w trwały zarządDrukuj informacjęSprawa: Oddanie nieruchomości w trwały zarząd

Szczegóły informacji

Oddanie nieruchomości w trwały zarząd

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:27:17

Termin załatwienia

Do 60 dni od dnia otrzymania wniosku

Osoba kontaktowa

Leszek Jabłoński

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej, pokój 9,

Telefon kontaktowy

tel. (0-89) 626-20-30

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1) wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd,
2) załączniki:
a) dwa egzemplarze mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:1000 z wkreślonymi linią koloru czerwonego granicami wnioskowanej nieruchomości (mapę można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej),
b) statut/regulamin organizacyjny jednostki (poświadczona kserokopia).

Opłaty


Nie podlega

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Uwagi

1) w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu lub Referacie prowadzącym sprawę,
2) za nieruchomość oddaną w trwały zarząd pobiera się opłaty roczne, które ustala się według stawki procentowej od ceny nieruchomości ustalonej zgodnie z art. 67 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
3) nie pobiera się opłat rocznych za nieruchomości oddane w trwały zarząd pod drogi publiczne, parki, zieleńce, ogrody botaniczne, ogrody zoologiczne, parki narodowe oraz rezerwaty przyrody,
4) w sytuacji, gdy będzie ustalana opłata za trwały zarząd organ administracji publicznej może zażądać od strony złożenia zaliczki w określonej wysokości na pokrycie kosztów postępowania. Do kosztów postępowania należy zaliczyć zlecenie wyceny przez rzeczoznawcę majątkowego.

Podstawa prawna

1) art. 43-50 oraz art. 82-90, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014 r.,  poz. 518 ze zm.),
2) art. 81 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.),
3) art. 2 ust. 1 ppkt h ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.),
4) art. 104 i 129 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r.,  poz. 267 ze zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-28 11:27:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Leszek Jabłoński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-28 11:27:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Leszek Jabłoński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-24 10:00:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1179 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony