Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Skarbnik

Szczegóły informacji

Skarbnik Gminy

Informacja ogłoszona dnia 2009-07-09 10:04:12 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Skarbink

 
SKARBNIK GMINY

Funkcję Skarbnika sprawuje Wioletta Szczypińska

Tel: (0-89) 626-20-47
e-mail:
   
Nr fax : 089 626 21 86
Pokój nr 16
 

Do zadań Skarbnika Gminy - głównego księgowego budżetu należy w szczególności:
1) opracowywanie projektów budżetu gminy,
2) kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
3) opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu
4) prowadzenie rachunkowości budżetu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami:
a) zorganizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów,
b) bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej,
c) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez Referat Finansowy oraz jednostki i zakład budżetowy.
5) prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami:
a) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
b) zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Urząd,
c) przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
d)zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz opłaty zobowiązań.
6) dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:
a) wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych spraw,
b) wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu i jego zmian,
c) następnej kontroli operacji stanowiących przedmiot księgowania ,
7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Wójta  dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
8) opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiza,
9) wykonywanie innych poleceń Wójta.
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bożena Grochala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Grochala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-09 10:04:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zofia Wielgus
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-09 10:04:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Rakoczy
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-10 12:51:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5714 raz(y)