Zamówienia do 130.000 zł
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
ZAPYTANIE CENOWE Nr 21/2012 -„odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013” - ważne do dnia 24.10.2012 r., do godziny 10.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Janowiec Kościelny, dnia 4.10.2012 r.
Znak sprawy:
GT.271.21.2012
ZAPYTANIE CENOWE NR 21/2012
Zamawiający: Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Przedmiot zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013
Termin realizacji
zamówienia: do 30.04.2013 r.
Istotne warunki zamówienia:
-
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, iż dysponuje ciągnikiem dwunapędowym z pługiem odśnieżającym (umowa użyczenia, wynajmu, leasingowa, oświadczenie) - w ofercie można zaoferować inne pojazdy służące do odśnieżania dróg. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wystawienia faktury VAT. W ofercie należy wskazać preferowany rejon odśnieżania.
-
Zamawiający udzieli zamówienia oferentom, którzy – spełniają opisane wyżej wymagania – zaoferują najniższą cenę brutto za 1 godzinę pracy sprzętu.
-
Przewiduje się zawarcie w wyniku niniejszego postępowania standartowej umowy o dzieło z terminem realizacji do 30.04.2013 r., odśnieżanie dróg będzie odbywać się sukcesywnie, w/g potrzeb.
Sposób przygotowania
oferty: Ofertę sporządzoną na dołączonym wzorze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
-
nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny -
Nazwa i adres oferenta
-
Napis: Zapytanie cenowe - odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013
Miejsce i termin
składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 24.10.2012 r., do godziny 1000 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, w sekretariacie (pokój nr 4)
Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
-
Paweł Oman tel. 89 626-25-15
-
Stanisław Wrzeszczyński – tel. 89 626-20-61
Wójt
mgr Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paweł Oman |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Oman |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-04 12:50:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-04 12:59:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-10-04 12:59:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3544 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 18/2012 -„Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami zasilającymi jednostki osadnicze na terenie miejscowości: Bielawy, Szczepkowo – Zalesie, Kuce oraz Zabłocie Kanigowskie i Gniadki” - ważne do dnia 31.08.2012 roku do godz. 12.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Janowiec Kościelny, dnia 23.08.2012 r.
Znak: GT.271.18.2012
ZAPYTANIE CENOWE Nr 18/2012
Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny
Przedmiot zamówienia: Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dla zadania pn. „Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami zasilającymi jednostki osadnicze na terenie miejscowości: Bielawy, Szczepkowo – Zalesie, Kuce oraz Zabłocie Kanigowskie i Gniadki” gminy Janowiec Kościelny
Termin realizacji zamówienia: 15 grudnia 2012 roku
Istotne warunki zamówienia:
-
Zakres zamówienia:
Według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej integralną część „zapytania cenowego”
2. Wymagane dokumenty jakie należy przedłożyć z ofertą:
-
dokument stwierdzający, że osoba (osoby), która będzie wykonywała zamówienie posiada uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze
lub nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
a) Nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62
13-111 Janowiec Kościelny
b) Nazwa i adres Wykonawcy: ..................................................................................................
c) Napis: Zapytanie cenowe nr 18/2012 – sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania, pn. „Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami zasilającymi jednostki osadnicze na terenie miejscowości: Bielawy, Szczepkowo – Zalesie, Kuce oraz Zabłocie Kanigowskie i Gniadki” gminy Janowiec Kościelny
Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 31.08.2012 roku do godz. 1200
w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny,13-111 Janowiec Kościelny, pokój nr 4.
WÓJT
mgr Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-08-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-08-23 18:50:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-08-23 19:02:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-08-23 19:02:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2867 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr13/2012 -“WZNOWIENIE GRANIC NIERUCHOMOŚCI” - ważne do 09.08.2012 roku do godz. 10.00
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-08-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-08-02 13:46:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-08-02 13:47:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-08-02 13:47:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2761 raz(y) |
ZAPYTANIE CENOWE Nr15/2012 -“pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanym przez gminę Janowiec Kościelny zadaniem,pn. budowa kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” wraz z budynkiem zaplecza sanitarno – szatniowego w Janowcu Kościelnym ” - ważne do 08.08.2012 roku do godz. 12.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-08-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-08-01 14:05:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-08-01 14:11:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-08-06 08:06:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2594 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE -“USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY ” - ważne do 8.06.2012 roku do godz. 10.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
GT.271.10.2012
Wójt Gminy Janowiec Kościelny zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”.
I. Zamawiający:
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
tel.: 89 626 20 02, fax 89 626 21 86
e-mail: ; www.janowiec.com.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo –cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych i jednostki samorządu terytorialnego.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Janowiec Kościelny w następujących miejscowościach: Nowa Wieś Dmochy, Stare Połcie, Miecznikowo – Cygany, Szczepkowo Borowe, Szczepkowo – Iwany, Zaborowo, Kownatki – Falęcino, Powierż, Smolany – Żardawy, Piotrkowo, Gniadki, Miecznikowo - Kołaki.
2. Zakres zadania obejmuje:
1). Demontaż płyt falistych azbestowo - cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków została określona na około 2 166,40 m2 tj. 23,831 Mg (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl).
2). Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 890,00 m2 tj. 9,79 Mg (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl)..
Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od mieszkańców i jednostki samorządu terytorialnego wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.
Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).
Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji o których mowa w Załączniku Nr 1 z zachowaniem terminu do dnia 15.09.2012 r.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia obmiaru przedmiotu zamówienia.
3. Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzający ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (w m2),
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu.
4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.
III. Wymagany termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2012 roku.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;
c) decyzję marszałka zatwierdzającą program gospodarki odpadami;
d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
f) dokumenty potwierdzające ukończenie przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
V. Szczegółowe zasady wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
KRYTERIUM – cena - waga 100 %.
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
liczba punktów za kryterium = cena najniższa x 100 pkt
-----------------------------------
cena oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
W przypadku gdy kwota złożonej oferty przekroczy kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na realizację zadania, dopuszcza się negocjacje z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu można składać do dnia 8 czerwca 2012 r. do godziny 10:00 pocztą lub osobiście na adres:
Urząd Gminy, Janowiec Kościelny 62 (sekretariat, pokój nr 4, parter), 13-111 Janowiec Kościelny z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”, nie otwierać przed 8 czerwca 2012 r. do godz. 10.00
Osoba upoważniona do kontaktu:
Paweł Oman
Podinspektor ds. infrastruktury komunalnej
Tel.: 89 626 25 15
mgr Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paweł Oman |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-06-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Oman |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-06-01 08:45:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-06-01 08:51:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-06-01 08:51:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2743 raz(y) |
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Nr 1/2012 - WAŻNE DO 12.06.2012r. do godziny 15.15
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: JADWIGA KOMOROWSKA , LESZEK STRYJEWSKI |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-05-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: JADWIGA KOMOROWSKA , LESZEK STRYJEWSKI |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-05-23 19:40:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-05-23 19:41:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-28 12:59:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3538 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 9/2012 -“WZNOWIENIE GRANIC NIERUCHOMOŚCI” - ważne do 18.05.2012 roku do godz. 10.00
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-05-10 12:11:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-05-10 12:14:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-10 12:17:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2733 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 8/2012 -"WYCENA NIERUCHOMOŚCI” - ważne do 30.04.2012 roku do godz. 10.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Akapit nr 2 - brak tytułu
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-18 13:51:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-18 13:52:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-18 13:52:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3054 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 7/2012 -"Wznowienie granic nieruchomości.” - ważne do 16.04.2012 roku do godz. 10.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
GT. 271.7.2012
ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
“WZNOWIENIE GRANIC NIERUCHOMOŚCI”
Zamawiający: URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
JANOWIEC KOŚCIELNY 62
13-111 JANOWIEC KOŚCIELNY
Nazwa przedmiotu zamówienia: WZNOWIENIE GRANIC
Przedmiot zamówienia:
I wznowienie granic nieruchomości - drogi:
Piotrkowo działka Nr 93 z działkami Nr 82/3 i 82/2
działka Nr 94/2 z działkami Nr 82/2 i 82/3
działka Nr 89 z działką Nr 113
Termin wykonania zamówienia: 90 dni
Istotne warunki zamówienia: brak;
Sposób oceny ofert: najniższa cena za realizację zadania;
Sposób przygotowania oferty: Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem. Oferent zamieści ofertę z zabezpieczonej kopercie opisanej:
a) nazwa i adres Zamawiającego;
b) nazwa i adres Oferenta;
c) napis:
„WZNOWIENIE GRANIC”
Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 16-04-2012 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, sekretariat pokój nr 4.
Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w dniu 16-04-2012 r. o godz. 10:15, pokój nr 9
Niniejsze ogłoszenie jest zamieszczone:
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Janowiec Kościelny
http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/50/Zamowienia_do_14_tys__Euro/ z której Oferent może pobrać następujące dokumenty:
a) formularz oferty
b) ..........................
W/w dokumenty Oferent może również odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Janowiec Kościelny w pokoju Nr 9 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 osoba do kontaktów: Jabłoński Leszek
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny od dnia 03.04.2012 do dnia 16.04.2012
Sekretarz Gminy
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-04 07:31:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-04 07:37:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-10 12:15:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4160 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 6/2012 -"Zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej na części działki o nr ewid. 163/1 w miejscowości Janowiec Kościelny, służące celom rekreacyjno – wypoczynkowym.” - ważne do 11.04.2012 roku do godz. 12.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Janowiec Kościelny, dnia .02 .04.2012 r.
Znak: GT.271.6.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 6/2012
Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny
Przedmiot zamówienia: Zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej na części działki o nr ewid. 163/1 w miejscowości Janowiec Kościelny, służące celom rekreacyjno – wypoczynkowym.
Termin realizacji zamówienia: 15 czerwca 2012 roku
Istotne warunki zamówienia:
1. Zakres zamówienia:
Według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej integralną część „zapytania ofertowego”
2. Wymagane dokumenty jakie należy przedłożyć z ofertą:
- dokument stwierdzający, że osoba (osoby), która będzie wykonywała zamówienie posiada uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia.
- oraz dok. wym. w pkt 7 SIWZ
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
1) Nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy, 13-111 Janowiec Kościelny,
2) Nazwa i adres oferenta:...................................................................................................
3) Napis: Zapytanie ofertowe nr 6/2012 – zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej na części działki o nr ewid. 163/1 w miejscowości Janowiec Kościelny, służące celom rekreacyjno – wypoczynkowym
Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 11.04.2012 roku do godz. 1200 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny,
13-111 Janowiec Kościelny, pokój nr 4.
Z up. Wójta
Zofia Wielgus
Sekretarz Gminy
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-02 18:18:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-02 18:22:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-02 18:25:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2783 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/2012 - Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dla zadania pn. „Przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej, stanowiącej własność gminy Janowiec Kościelny na działce o nr ewid. 182 w miejscowości Nowa Wieś Wielka gminy Janowiec Kościelny” - ważne do 06.04.2012 roku do godz. 12.00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak: GT.271.2.2012
Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny
Termin realizacji zamówienia: 8 czerwca 2012 roku
Istotne warunki zamówienia:
1. Zakres zamówienia:
Według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej integralną część „zapytania ofertowego”
2. Wymagane dokumenty jakie należy przedłożyć z ofertą:
- dokument stwierdzający, że osoba (osoby), która będzie wykonywała zamówienie posiada uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze
lub nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
1) Nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy, 13-111 Janowiec Kościelny,
2) Nazwa i adres oferenta:...................................................................................................
3) Napis "Zapytanie ofertowe nr 2/2011 – sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dla zadania pn. „Przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej, stanowiącej własność gminy Janowiec Kościelny na działce o nr ewid. 182 w miejscowości Nowa Wieś Wielka”
Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 06.04.2012 roku do godz. 12.00
w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny, pokój nr 4.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stznisław Wrzeszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-03-29 09:33:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-03-29 09:40:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-03-29 09:40:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2931 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4/2012 - Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dla zadania pn. "Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012” w miejscowości Janowiec Kościelny - ważne do 07.03.2012 r. do godziny 12:00
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-02-28 13:52:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-02-28 13:55:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-02-28 13:57:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2700 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 3/2012 - „WYCENA NIERUCHOMOŚCI” -ważne do 27.02.2012 r. do godziny 10:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Janowiec Kościelny, dn. 22.02.2012 r.
Znak sprawy :
GT. 271.3.2012
WÓJT GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
“WYCENA NIERUCHOMOŚCI”
w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro.
Zapytanie ofertowe Nr 3/2012 na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) - w związku z tym do zamówienia nie stosuje się przepisów w/w ustawy.
Zamawiający: URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
JANOWIEC KOŚCIELNY 62
13-111 JANOWIEC KOŚCIELNY
Nazwa przedmiotu zamówienia: WYCENA NIERUCHOMOŚCI
Przedmiot zamówienia:
I wycena nieruchomości przeznaczonych do zbycia
1) Napierki działka Nr 154/3 KW OL1N/00009141/5
II wycena nieruchomości przeznaczonych do zamiany
1) Smolany Żardawy działka Nr 234 na działkę Nr 228/5 (cz. dz. 228/3)
Termin wykonania zamówienia: 30 dni
Istotne warunki zamówienia: uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego;
Sposób oceny ofert: najniższa cena;
Sposób przygotowania oferty: Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem. Oferent zamieści ofertę w zabezpieczonej kopercie opisanej:
a) nazwa i adres Zamawiającego;
b) nazwa i adres Oferenta;
c) napis:
Zapytanie ofertowe Nr 3/2012 na zadanie:
„WYCENA NIERUCHOMOŚCI”
Nie otwierać przed dniem: 27.02.2012 r. do godz. 10:15
Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 27.02.2012 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, sekretariat pokój nr 4.
Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w dniu 27 lutego 2012 r. o godz. 10:15, pokój nr 10
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Janowiec Kościelny
(http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/50/Zamowienia_do_14_tys__Euro/) z której Oferent może pobrać następujące dokumenty:
a) formularz oferty
b) ..........................
W/w dokumenty Oferent może również odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Janowiec Kościelny w pokoju Nr 9 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 osoba do kontaktów: Jabłoński Leszek
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny od dnia 22.02.2012 r. do dnia 27.02.2012 r.
Wójt
Bożena Grochala
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Grochala |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-02-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Grochala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-02-22 20:03:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-02-22 20:07:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-02-28 13:56:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2817 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/2012 -" OFERTA NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH" - Ważne do 18.01.2012 roku do godz. 10.00
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Szempliński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-01-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Szempliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-01-13 12:11:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-01-13 12:12:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-01-13 12:12:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2532 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 31/2011 -" WYCENA NIERUCHOMOŚCI" - Ważne do 02.12.2011 roku do godz. 10.00
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Leszek Jabłoński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-11-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek Jabłoński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-11-28 09:05:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-11-28 09:07:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-11-28 09:07:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2532 raz(y) |