ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE - "Wycena Nieruchomości " - ważne do 02.08.2017 r. do godz. 12.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-27 07:45:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-27 07:46:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-27 07:46:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2212 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "dostawa wraz z montażem platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Janowcu Kościelnym" - ważne do 31.07.2017 r. do godz. 12.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mateusz Moszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mateusz Moszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-18 15:02:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-18 15:04:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-03 13:42:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2536 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "wymiana 2 istniejących betonowych przepustów drogowych na przepusty z rur PCV w obrębie geodezyjnym Krusze Kownatki" " - ważne do dnia 11.07.2017 r. do godz.10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-04 10:36:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-04 10:37:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-04 10:37:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "wymiana 2 istniejących betonowych przepustów drogowych na przepusty z rur PCV w obrębie geodezyjnym Krusze Kownatki" " - ważne do dnia 30.06.2017 r. do godz.10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-22 10:22:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-22 10:24:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-22 10:24:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2293 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "Dostawa: Dalmierz laserowy BOSCH GLM 100 C PROFESSIONAL wraz ze statywem " - ważne do dnia 22.06.2017 r. do godz.10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-21 11:48:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-21 11:50:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-21 11:50:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1905 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "aktualizacja i zakup oprogramowania antywirusowego " - ważne do dnia 22.06.2017 r. do godziny 11:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Szempliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Szempliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-19 08:19:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-19 08:21:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-19 08:21:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2108 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "dostawa sprzętu i oprogramowania " - ważne do dnia 01.06.2017 r. do godziny 10:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Szempliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Szempliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-05-29 09:31:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-05-29 09:33:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-29 09:33:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "Materiały eksploatacyjne (tonery/tusze) do urządzeń biurowych" - ważne do dnia14.04.2017 r. do godziny 11:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Szempliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Szempliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-11 08:19:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-11 08:22:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-11 08:23:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2065 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "wykonanie podziału nieruchomości" - ważne do dnia 7.04.2017 r. do godziny 12:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-29 12:51:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-29 12:53:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-11 13:02:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2520 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

"Przekruszenie betonowych i kamiennych elementów porozbiórkowych wraz z ich wbudowaniem na drogi gminne" - składanie ofert do 10.03.2017 r., godz. 10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bożena Grochala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Grochala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-03 13:56:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-03 13:57:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-21 09:56:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2415 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

"Modernizacja dróg gminnych gruntowych - dostawa tłucznia" składanie ofert do 10.03.2017 r., godz. 10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bożena Grochala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Grochala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-03 13:55:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-03 13:55:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-14 10:13:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2427 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizowanym przez Gminę Janowiec Kościelny zadaniem, pn. Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowości Szczepkowo Borowe - ważne do dnia 20.02.2017 r. do godz. 12.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mateusz Moszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mateusz Moszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-14 18:30:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-14 18:32:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-14 18:32:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2348 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zakup wraz z dostawą oleju opałowego w ilości 10.000 litrów do ogrzewania Szkoły Podstawowej w Waśniewie-Grabowie - ważne do dnia 10.02.2017 roku do godz. 10.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak: SP.271.1.2017
 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/2017
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
 
Ze względu na wartość zamówienia, nie przekraczającą 30.000 EURO, nie maja zastosowania w niniejszym postępowaniu  przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych  - art $ pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz 2164 ze zm.)
 
Zamawiający:    Szkoła Podstawowa im. Zawiszy Czarnego w Waśniewie-Grabowie

Przedmiot zamówienia:    Zakup  wraz z dostawą oleju opałowego w ilości 10.000 litrów do ogrzewania Szkoły Podstawowej w Waśniewie-Grabowie
Kod CPV: 09.13.51.00-5 Oleje opałowe
Termin realizacji zamówienia:  od 15 lutego 2017 roku do 30 listopada 2017


Istotne warunki zamówienia:
1. Zakres zamówienia:
  1. Zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą oleju opałowego w ilości 10.000 litrów wraz ze wszystkimi kosztami niezbędnymi do poniesienia dla należytego i terminowego wykonania zamówienia , w tym w szczególności : a) koszty zakupu, b) koszty załadunku, c)koszty transportu, d) koszty wyładunku, e) koszty ubezpieczenia, f)VAT, akcyzę, opłaty celne, g) inne pozostałe koszty niezbędne dla należytego i terminowego zrealizowania przedmiotu zamówienia , nie wymienione powyżej.
  2. Olej opałowy musi spełniać obowiązujące wymogi Polskich Norm dla oleju opałowego (wg. Polskiej Normy PN-C-96024:L1) o następujących parametrach
  • Gęstość w tem.15,0 C- 0,8390 g/cm3
  • Wartość opałowa-42,9 MJ/kg
  • Temp. zapłonu met. 69 stop.C
  • Lepkość klimatyzowana w 20 C 5,78
  • Skład frakcyjny do tem. 250C -20,6 % (V/V); do tem. 350C destyluje 90,8%(V/V)
  • Temperatura płynięcia -21 stop.C
  • Zawartość siarki-0,05- %(m/m)
  • Zawartość  wody-60 mg/kg
  • Zawartość zanieczyszczeń stałych- 8 mg/kg
  • Oznaczenie pozostałości po spopieleniu 0,001 %(m/m)
3.  Dostawa oleju opałowego będzie następowała sukcesywnie w okresie od 15.02.2017 r do 30.11.2017r po zgłoszeniu telefonicznym przez zamawiającego na 48 godzin przed realizacją dostawy.
4. Szczegółowe warunki zakupu oleju opałowego zawarto we wzorze umowy
(załącznik nr 4).
2.    Wymagane dokumenty jakie należy przedłożyć z ofertą (wg. załączników)
1)  formularz ofertowy (załącznik nr 1 )
2) oświadczenie składającego ofertę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu                    (załącznik nr 2)
3) oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa (załącznik nr 3)
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim na formularzu ofertowym, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem wraz z pozostałymi załącznikami należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
        1) Nazwa i adres zamawiającego:  Szkoła Podstawowa im. Zawiszy Czarnego w Waśniewie-Grabowie, 13-111 Janowiec Kościelny
        2) Nazwa i adres oferenta:...................................................................................................
3) Napis "Zapytanie ofertowe nr 1/2017 – zakup oleju opałowego do ogrzewania Szkoły Podstawowej w Waśniewie -Grabowie
Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 10.02.2017 roku do godz. 10.00
w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w Waśniewie-Grabowie.
 Otwarcie ofert nastąpi 10.02.2017 roku o godzinie 10.10.
Dyrektor Szkoły Beata Jóźwiak
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Jóźwiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Jóźwiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-31 15:17:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-31 15:21:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-06 14:15:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3008 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Janowiec Kościelny w roku 2017 oraz 2018" ważne do 23.12.2016 r. do godz 8.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-19 08:52:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-19 08:53:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-01-03 11:48:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2315 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - dotyczy dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym w okresie od 02.01.2017 roku do 31.12.2017 roku - ważne do dnia 29.12.2016r. do godz. 9.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak sprawy : ZS. 271.1.2016
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wyłonienie Wykonawcy  zamówienia o  wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
 
Ze względu na wartość zamówienia, nie przekraczającą 30 000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych- art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r., poz.907 ze zm.)
Zapytanie ofertowe: dotyczy dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym w okresie od 02.01.2017 roku  do 31.12.2017 roku
 
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,
13-111 Janowiec Kościelny 61,
woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 089 6262017,  fax 089 6262017
 e-mail:
www. Janowiec.schoolpage.pl
REGON: 510905309  NIP: 9840145509
 
II. Opis przedmiotu zamówienia
  1.  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, transportem oraz na koszt i ryzyko  Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy asortymentowo-cenowy (załącznik nr 3 do oferty) .Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
  2. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane na bieżąco zgodnie  z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły żywnościowe są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez zamawiającego .
  3. Podane w załączniku nr 3 ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy.
  4. Zamówienie podzielono na 4 zadania.
 
Zadanie I - Różne produkty spożywcze (15800000-6)
Zadanie  II – Owoce i warzywa (15300000-1)
Zadanie  III – Mięso, wędliny, drób, ryby (15100000-9; 15220000-6)
Zadanie  IV – Produkty mączne (mrożone), warzywa mrożone (15851000-8; 15331170-9)                                     
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
   Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
 
III. Termin wykonania zamówienia
  1. Przedmiot umowy będzie dostarczany sukcesywnie do Zamawiającego przez okres 10 miesięcy od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r. (z wyłączeniem miesiąca lipca i  sierpnia).
  2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację dostawy w ciągu 24 godzin po zgłoszeniu zamówienia do magazynu Zamawiającego, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
 
 IV. Opis sposobu przygotowania ofert.
  1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, (na jedno lub więcej zadań). Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
  2. Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis celem jej identyfikacji. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki, w tym:
  1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
  2. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 2.
 
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę  formularz ofertowy asortymentowo-cenowy– wg. załączonego wzoru– załącznik nr 3.
  2. Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru ( kserokopia) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( kserokopia), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie ewentualne koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem:.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,13-111 Janowiec Kościelny 61,
i opatrzonej napisem:
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II     w Janowcu Kościelnym w okresie od 02.01.2017 roku do 31.12.2017 roku” z zaznaczeniem „Nie otwierać przed 29.12.2016 r. godz. 9:00”
 
V. Miejsce i termin składania ofert.
  1. Ofertę w zamkniętej, opisanej kopercie należy złożyć do dnia 29.12.2016r. do godz. 9.00   w Sekretariacie Zespołu Szkół w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61.
  2. Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) o terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia do zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym bądź złożenia zlecenia poczcie kurierskiej. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
  3. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego dnia 29.12.2016 r. o godz. 9:30
  4. Oferta niezgodna z warunkami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu zostanie odrzucona.
 
VI. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Cena oferty musi zawierać koszty transportu do miejsca przeznaczenia towaru, udzielone rabaty cenowe, podatek VAT. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  2. Wartości brutto w poszczególnych zadaniach powinny zostać obliczone zgodnie ze wzorem : cena jednostkowa netto x ilość= wartość netto + podatek VAT = wartość brutto.
  3. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę , którego oferta została poprawiona.
  4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto- 100%
            1) Do obliczenia punktowego zamawiający zastosuje następujący wzór:
                                                  Najniższa cena ofertowa brutto
                                   Cena =………………………………………………………...  x 100pkt x100%
                                                            Cena brutto badanej oferty
2) Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. spełniająca warunki w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zawierająca najniższą cenę ofertową brutto za całość zamówienia.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
VII. Termin związania ofertą
  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania   z ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania z ofertą  zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.
 
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą,  po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  1. Od rozstrzygnięcia niniejszego Zapytania ofertowego ( wyboru oferty) nie przysługują odwołania.
  2. Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem o wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.
 
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
 
  1. Pani Marianna Zakrzewska – Dyrektor Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym,     w godz. od 8.00 -14.00, Tel: 89 626 20 17
  2. Pani Wioletta Duchna – Kierownik Stołówki w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, w godz. 7.00 – 15.00, Tel: 89 626 20 17.
                         
      Data, 16.12.2016r.                                                                                  Zatwierdzam:                  
DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ
                                                                                       W JANOWCU KOŚCIELNYM
                                                                                              Marianna Zakrzewska
 
 Załączniki do zapytania ofertowego:
  • - wzór oferty – Załącznik nr 1                                                                           
  • -  projekt umowy – Załącznik nr 2                                            
  • - formularz ofertowy – (asortymentowo cenowy)-  Załącznik nr 3
  • - oświadczenie o braku powiązań – Załącznik nr 4
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marianna Zakrzewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marianna Zakrzewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-16 14:04:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-16 14:12:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-29 14:44:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3149 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE- Sporządzenie „Programu Ochrony Środowiska” dla Gminy Janowiec Kościelny na lata 2017-2020 z perspektywą na lata 2021-2024 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskaniem wymaganych prawem opinii - ważne do dnia 19 grudnia 2016 r. do godziny 12.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 12.12.2016 r.
 
 
 
 
Znak sprawy:
GT.271.5.2016
 
 
Zapytanie ofertowe
 
Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny 62
 
zaprasza do złożenia ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
 
1. Przedmiot zamówienia:
            Sporządzenie „Programu Ochrony Środowiska” dla Gminy Janowiec Kościelny na lata 2017-2020 z perspektywą na lata 2021-2024 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskaniem wymaganych prawem opinii.
 
2. Termin realizacji zamówienia:
a)  4 miesiące od dnia podpisania umowy (w przypadku uzyskania zgody na odstąpienie od strategicznej oceny oddziaływania na środowisko);
b)  6 miesięcy od dnia podpisania umowy (w przypadku konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko).
 
3. Istotne warunki zamówienia:
            W ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do:
1)    opracowania projektu „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Janowiec Kościelny na lata 2017-2020 z perspektywą do 2024 r.”, zgodnie z art. 17 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2016 r., poz. 672 ze zm.);
2)    wykonania prognozy oddziaływania programu ochrony środowiska po uzgodnieniu z właściwymi organami jej szczegółowego zakresu;
3)    przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Janowiec Kościelny na lata 2017-2020 z perspektywą do 2024” oraz przeprowadzenia oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami, lub uzyskanie zgody Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na odstąpienie od przeprowadzania przedmiotowej oceny;
4)    przeprowadzenia procedury udziału społeczeństwa, na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w postępowaniu, którego przedmiotem jest sporządzenie „Programu Ochrony Środowiska” oraz sporządzenie podsumowania z w/w procedury;
5) uzyskania pozytywnej opinii Zarządu Powiatu Nidzickiego dotyczącej projektu „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Janowiec Kościelny na lata 2017-2020 z perspektywą do 2024”;
6)    dokonania analizy wnoszonych do opracowania wniosków i uwag w czasie wyłożenia projektu „Programu ochrony środowiska dla Gmina Janowiec Kościelny na lata 2017-2020 z perspektywą do 2024” do publicznego wglądu;
7)    każdorazowego uzgadniania z Urzędem Gminy Janowiec Kościelny dokumentacji przekazywanych do innych organów;
8)    wykonania opracowań w 4 egz. papierowych oraz elektronicznych;
9)    w ramach realizacji zamówienia do Wykonawcy należy przygotowanie wszelkich dokumentów, w tym również wymaganych wniosków i pism do poszczególnych organów;
10)  zebrania informacji i dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt;
11)  zaprezentowanie Programu Ochrony Środowiska na sesji Rady Gminy Janowiec Kościelny.
 
4. Warunki wymagane od Wykonawców:
            Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do udokumentowania doświadczenia. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga przedstawienia dowodów potwierdzających należyte wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu Programu Ochrony Środowiska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w okresie ostatnich 3 lat.
 
5. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: 100% najniższa cena
1)  Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie związane z wykonaniem zamówienia;
2)  Wykonawca nie będzie miał prawa żądać podwyższenia wynagrodzenia, nawet, gdy w chwili zawierania umowy nie można było prawidłowo przewidzieć i ocenić rozmiaru i kosztów prac;
3)  Cena oferty winna być liczona w walucie polskiej - do dwóch miejsc po przecinku;
4)  Ofertę cenową należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
5)  Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty kompletne, spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.
 
6. Warunki płatności:
            Płatność po wykonaniu wszystkich zadań wymienionych w pkt. 3; w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze. Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego z odbioru wykonanej pracy.
 
7. Sposób złożenia oferty:
1)  Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 grudnia 2016 r. do godziny 12.00 w formie pisemnej (osobiście albo listownie) na adres: Gmina Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny 62;
2)  Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej opisem: „Sporządzenie Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Janowiec Kościelny”.
 
 
 
Oferta powinna: być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, zawierać czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
            W przypadku, gdy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę odmówi podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo, do podpisania umowy z Wykonawcą, którego Oferta będzie następna w kolejności.
 
Oferta winna zawierać:
1)   Wypełniony Formularz ofertowy Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1;
2)   Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 2 wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu programu ochrony środowiska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
 
7. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Mateusz Moszczyński, tel. 89 626 20 61, e-mail:
 
8. Załączniki:
1) Formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik Nr 1
2) Wzór Umowy - załącznik Nr 2
 
 
Z up. Wójta
Zofia Wielgus
Sekretarz Gminy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mateusz Moszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mateusz Moszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-13 12:16:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-13 12:17:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-28 12:20:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2490 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE- "Sporządzenie aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminę Janowiec Kościelny "- ważne do dnia 08.12.2016 r. do godziny 10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-01 12:42:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-01 12:44:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-01 12:44:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2487 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE- "dostawa sprzętu i oprogramowania "- ważne do dnia 25.11.2016 r. do godziny 12.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Szempliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Szempliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-22 08:28:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-22 08:32:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-22 08:32:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2206 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - .:„Dostawa przezroczystych urn wyborczych dla Gminy Janowiec Kościelny" - ważne do 25 listopada 2016 roku do godz. 15.15

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zofia Wielgus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zofia Wielgus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-15 09:01:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-15 09:12:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-15 09:12:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2695 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE - "WYCENA NIERUCHOMOŚCI" - ważne do 10.11.2016 r. do godz. 12.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zofia Wielgus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zofia Wielgus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-07 16:19:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-07 16:23:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-07 16:25:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2179 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji