Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNYDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNYSzczegóły informacji
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNY
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 82297 - 2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-06-03 08:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-06-03 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-111 Janowiec Kościelny 148, pokój nr 1.
Ogłoszono dnia: 2013-05-20 przez Jadwiga Komorowska
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNY
Numer ogłoszenia: 82297 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym , Janowiec Kościelny 148, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6262065, 89 6262044, faks 89 6262065, 89 6262044.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie dla zakwalifikowanych mieszkańców gminy Janowiec Kościelny warsztatów doradztwa zawodowego, warsztatów profilaktyki kryzysów życiowych, warsztatów z psychoedukacji rodzinnej, kursu prawo jazdy kategorii B oraz świadczenie usług asystenta rodziny - Szczegółowy opis zamówienia można znaleźć na stronie internetowej zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku jeżeli zamówiona ilość okaże się nie wystarczająca do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku, jedynie podpisane oświadczenie - załącznik nr 2;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia wypełniony załącznik nr 4, z podaniem, że należycie wykonał przynajmniej trzy projekty zrealizowane dla OPS na kwotę min. 40.000 zł każdy
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy można dokonać w niżej wymienionych przypadkach: - zmiana danych teleadresowych, - zmiana wynagrodzenia spowodowana usługami dodatkowymi lub zamiennymi, - zmiana spowodowana utrudnieniami, opóźnieniami lub przeszkodami spowodowanymi przez Zamawiającego - zmiana umowy nastąpi w zakresie terminu jej wykonania, - występowaniem okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowanie należytej staranności - zmiana umowy nastąpi w zakresie terminu jej wykonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-111 Janowiec Kościelny 148, pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 08:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-111 Janowiec Kościelny 148, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007 -2013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączniki do ogłoszenia:
SIWZ
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia.
Załącznik nr 3 Wzór umowy.
Załącznik nr 4 Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat
Załącznik nr 5 Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Jadwiga Komorowska
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jadwiga Komorowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Komorowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-05-20 14:45:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-05-20 14:56:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-06 08:47:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2282 raz(y) |