ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNYDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNY

Szczegóły informacji

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNY

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 82297 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-06-03 08:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-06-03 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-111 Janowiec Kościelny 148, pokój nr 1.

Ogłoszono dnia: 2013-05-20 przez Jadwiga Komorowska

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNY


Numer ogłoszenia: 82297 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu Kościelnym , Janowiec Kościelny 148, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6262065, 89 6262044, faks 89 6262065, 89 6262044.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów na prawo jazdy oraz usług asystenta rodziny w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 - INICJATYWA NA RZECZ INTEGRACJI W GMINIE JANOWIEC KOŚCIELNY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie dla zakwalifikowanych mieszkańców gminy Janowiec Kościelny warsztatów doradztwa zawodowego, warsztatów profilaktyki kryzysów życiowych, warsztatów z psychoedukacji rodzinnej, kursu prawo jazdy kategorii B oraz świadczenie usług asystenta rodziny - Szczegółowy opis zamówienia można znaleźć na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku jeżeli zamówiona ilość okaże się nie wystarczająca do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku, jedynie podpisane oświadczenie - załącznik nr 2;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia wypełniony załącznik nr 4, z podaniem, że należycie wykonał przynajmniej trzy projekty zrealizowane dla OPS na kwotę min. 40.000 zł każdy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wzór umowy

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy można dokonać w niżej wymienionych przypadkach: - zmiana danych teleadresowych, - zmiana wynagrodzenia spowodowana usługami dodatkowymi lub zamiennymi, - zmiana spowodowana utrudnieniami, opóźnieniami lub przeszkodami spowodowanymi przez Zamawiającego - zmiana umowy nastąpi w zakresie terminu jej wykonania, - występowaniem okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowanie należytej staranności - zmiana umowy nastąpi w zakresie terminu jej wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-111 Janowiec Kościelny 148, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 08:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-111 Janowiec Kościelny 148, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007 -2013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki do ogłoszenia:

SIWZ

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia.

Załącznik nr 3 Wzór umowy.

Załącznik nr 4 Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat

Załącznik nr 5 Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Jadwiga Komorowska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jadwiga Komorowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Komorowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-20 14:45:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-20 14:56:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-06 08:47:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2282 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony