ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY Urząd Gminy13-111 Janowiec Kościelny 62 ogłasza przetarg nieograniczony na ROBOTY BUDOWLANE, polegające na:„Remoncie świetlicy wiejskiej w Szczepkowie Borowym” (Projekt współfinansowany ze środków w ramach działania 413 Odnowa i Rozwój Wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013)Drukuj informację Zamówienie publiczne: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY Urząd Gminy13-111 Janowiec Kościelny 62 ogłasza przetarg nieograniczony na ROBOTY BUDOWLANE, polegające na:„Remoncie świetlicy wiejskiej w Szczepkowie Borowym” (Projekt współfinansowany ze środków w ramach działania 413 Odnowa i Rozwój Wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013)

Szczegóły informacji

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY Urząd Gminy13-111 Janowiec Kościelny 62 ogłasza przetarg nieograniczony na ROBOTY BUDOWLANE, polegające na:„Remoncie świetlicy wiejskiej w Szczepkowie Borowym” (Projekt współfinansowany ze środków w ramach działania 413 Odnowa i Rozwój Wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013)

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 241285-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-30 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-30 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym lub przesłać na adres: Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62 13-111 Janowiec Kościelny

Ogłoszono dnia: 2012-11-15 przez Stanisław Wrzeszczyński

Treść:

Janowiec Kościelny, 15 listopada 2012 r. Nr postępowania: GT. 271.8.2012

 

O G Ł O S Z E N I E

 

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

Urząd Gminy

13-111 Janowiec Kościelny 62

 

ogłasza przetarg nieograniczony

 

adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/

 

na ROBOTY BUDOWLANE, polegające na:

 

Remoncie świetlicy wiejskiej w Szczepkowie Borowym”

 

(Projekt współfinansowany ze środków w ramach działania 413 Odnowa i Rozwój Wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013)

 

CPV:

45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne

 

Przedmiot zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe, polegające na remoncie świetlicy wiejskiej w Szczepkowie Borowym

  2. Zakres i sposób wykonania zamówienia określa:

  • Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

  1. Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych.

 

Termin wykonania zamówienia:

 

Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31 marca 2013 r.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać osobiście
w Urzędzie Gminy w Janowcu Kościelnym (pokój nr 10) w godz. 8.00 -14.00. lub po złożeniu odpowiedniego wniosku: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na e-mail:
gmina@janowiec.com.pl

Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie

 

Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 2500 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia;

  2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerami jako załącznik do oferty:

  1. Wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty:

  1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000 zł – wystawioną przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły "Spełnia - Nie spełnia", wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ

 

Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowcu Kościelnym lub przesłać na adres:

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62

13-111 Janowiec Kościelny

do dnia:

 

30 listopada 2012 roku do godz. 10:00

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 listopada 2012 roku o godz. 10:30 w pokoju nr 10 Urzędu Gminy Janowiec Kościelny.

 

 

Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Kryterium

Znaczenie w %

1

Cena

100%

 

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

Zamawiający nie zamierza aneksować umowy, chyba że zaistnieją warunki, o których mowa w pkt. 4, dział XII SIWZ.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15 listopada 2012 r. , pod poz. 241285-2012

 

 

         Wójt
mgr Bożena Grochala

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-15 11:43:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-15 11:51:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-12-04 09:54:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2254 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony